Een makkelijk afleesbaar horloge met een timer, zodat dat je weet wanneer de baby weer gevoed moet worden en s’nachts kan aflezen hoe laat je gebroken nacht begonnen is
Klinkt als een Applewatch met een paar opvoed apps erbij.
Helemaal mee eens en ik heb er geen.
Kinderen worden pas leuk/interessant als je er mee in discussie kan. Tot die tijd blijf ik er van weg.
Wil graag een automaat. Omdat de tijd altijd doorloopt. Ze wil een lederen band. En een ronde kast.
Cartier tank met quartz uurwerk.
Oh.
Mijn vrouw wil juist geen gezeik dus geen automaat.
Nu al te veel in dat kind geïnvesteerd. Ik kan dus beter blijven.
Evengoed denk ik niet dat ik voor een eurotje of 1000 een ladydate aan kan schaffen
Ik zou eerst de spannende, mooie en vermoeiende periode van en na de geboorte samen beleven. Al het materiële is waarschijnlijk totaal van ondergeschikt belang als je het hummeltje straks in je armen neemt. Daarna kan je samen kijken naar iets wat zij mooi vindt. Hier was een horloge nicht im frage. Het werd een ring met 3 diamantjes… voor elk kind 1.
Ik zou nog wachten! Onze zoon is 9 maanden en we gaan nu “baargoud” uitzoeken. Smaak verandert en een moeder met pasgeboren kind draagt volgens mij niet vaak een horloge, zit steeds in de weg als hij op je arm ligt de komende maanden.
Gezien je naam, beter zingen voor haar
Ai…
Dan uiteraard oprekken dat budget want.
Komt er een meisje
Een jongen
Een transgender / Non-binair persoon of veganist .

Uiteraard gefeliciteerd met het mooiste geschenk wat je als mens mag ontvangen , een kindje.
Verre Familie, wel een keer gratis concert tickets aan over gehouden
Ja je mag Tegenwoordig geen aannames meer doen over geslacht. Voor je het weet wordt je gecanceld
Ik zou voor jezelf wat leuks kopen, je hebt haar al een kind gegeven
Maar het gaat vooral om haar dus vraag het haar en ga lekker samen zoeken.
Gefeliciteerd, althans, we duimen. Toch bevreemd het me altijd, zo’n soort schenkings-idee. Jullie hebben het samen gefabriceerd en zij poept het uit, en daarna is het waarschijnlijk niet jouw zoon maar haar zoon, waarbij jij ook nog af en toe mee mag doen als je je gedraagt.
Maar dat je haar een cadeau wilt geven om de geboorte te vieren is natuurlijk leuk. Zij moet tenslotte al het werk doen van gestatie tot geboorte.
Dat betekent dat je niet weet wat zij wil hebben, anders zwalkte je niet.
Ik zou geneigd zijn om het haar gewoon voor te leggen. Zeg haar gewoon dat je voor deze gelegenheid een mooi horloge voor haar wilt kopen als aandenken / cadeau, en ga gewoon samen op jacht naar iets wat zij mooi vindt.
Tip van flip: Ik ken veel vrouwen die mechanische horloges drie keer kut vinden, want zwaar, dikker, moeilijk in te stellen en al die dingen meer. Als je Tudor geld uit wilt gaan geven zou ik zeggen dat een zonne-energie aangedreven Cartier Tank quartz een mooie optie kan zijn.
Hopla.
Ja, dat gevoel van romantiek, symboliek, traditie (en meer van dat soort emotionele onzin ) ontbreekt bij iemand die gewoon lekker praktisch in het leven staat, en geen horlogenerd is, waarschijnlijk volledig. Dus de solar Tank lijkt mij heel heel goede keuze! Gewoon mooi, stijlvol en toch zeer gebruiksvriendelijk.
Maar, het is al gezegd, het kan natuurlijk nooit kwaad om haar even te betrekken bij de keuze.
Gefeliciteerd en geniet ervan!
Jezus zeg wat zoetsappig
GEFELICITEERD!! Hij is al geboren zie ik
110cm en 60 pond