Advies voor horloge zwangere vrouw.

5 likes

39 weken zwanger?

Ik zou (nog snel) eentje nemen met een aftel optie…

Sterkte

1 like

Heb ik als horlogenerd trouwens ook weinig last van. Traditie, daar kan ik nog wat mee als het om wijzerplaten van porselein, guillochƩ zilver of emaille gaat, dat wel.

We doen iets fout, dat is duidelijk.

1 like

Eerst en vooral gefeliciteerd. Wij hebben een horloge met betekenis voor onze zoon gekocht. Als ik kijk hoe vaak mijn vrouw haar horloge heeft gebruikt: haast nooit. Enkel de smartwatch was handig om je eigen hartslag en de tijd snel af te lezen of om voedingen in te geven. (Wat dat betreft: neem pen en papier want sommige apps verliezen data)

Mijns ziens: wacht met het kopen tot de kleine 4 maanden oud is en ga dan samen op stap. Heeft iedereen er wat aan.

2 likes

Dankjewel voor de felicitatie. Een horloge voor mijn zoon is ook leuk. Voor als hij 18 wordt bijvoorbeeld.
Krijgt mijn vrouw iets anders wat ze zelf wil.

Mijn vrouw zweert bij Quartz. Een automaat is teveel gedoe. Ik zou dat iig even bij haar polsen als je nog niet weet hoe ze daar in staat.

1 like

Ik zou ook even een aantal maanden wachten. Met voeden en wassen zit een horloge vaak in de weg, vooral voor de tere baby. Ik zou voor quartz kiezen, vrouwen dragen niet elke dag een horloge (past niet altijd bij de outfit bijvoorbeeld) en dan staat ie niet meteen stil

En alvast gefeliciteerd, geniet ervan en succes!

1 like

Dit is echt het beste advies. Mijn wederhelft draagt, om deze reden, sinds de geboorte een Citizen Nighthawk: goeie lume (inclusief de 12, zodat je kan oriƫnteren), stopt nooit (want Eco-Drive) en tikt niet (want quartz). Ideaal voor 's nachts dus. O en op NATO zodat hij niet verstelt hoeft te worden als ik 'm weer wil dragen :+1:t3:

1 like

PS gefeliciteerd! Wordt een bijzondere periode in je leven.

Mijn kleine man (2 jaar) vindt horloges inmiddels leuk, dus op een gegeven moment kan ik hem ook dingen gaan geven :star_struck:

2 likes

Ik denk dat jij het antwoord zelf al hebt gegeven…

Succes de komende week! Een mooie tijd, geniet er samen van.
Mijn ervaring is dat het steeds weer een prachtig moment is om mee te maken.

En alvast gefeliciteerd!

Mocht dit de eerste voor jullie zijn; maar je niet druk om dingen die gaan komen en of je wel zal voldoen. Ook jouw natuur neemt het vanzelf over. Alles komt goed.

3 likes

Aan haar vragen wat zij voor een horloge mooi vindt en zou willen hebben. Wellicht heeft ze weinig met dure merken en is ze net zo blij met een betaalbare trendwatch. Scheelt je een hoop geld en kun je de rest van het geld gelijk opzij zetten voor de studie van de kleine :wink:

Trouwens, alvast gefeliciteerd voor jullie beide!

1 like

Na de geboorte van m’n zoon kwam ik er al vrij vlot achter dat baby’s stiekem uitermate bom-proef zijn. Als ik op 47 jarige leeftijd op m’n bakkes ga, of een baby die net stapjes begint te zetten doet het, dan weet ik wie er weer eerder ligt te lachen. :slight_smile:

Ik denk dat je met kleine kinderen eerder je horloge af mag doen om het horloge te sparen.

Ook daar zou ik zeggen: wacht er mee tot hij 18 is. Ik zou dan, als ik nog met de hobby bezig was, hem laten kiezen uit mijn verzameling, of ik zou met 'm op stap gaan om er eentje te vinden die hij dan cool vindt.

Als je vrouw een horloge kan waarderen is het een leuk cadeau voor haar. Ik weet dat ik de mijne blij zou maken met een Tank, ondanks dat ik het zelf eigenlijk niks vind. :slight_smile: Dat zou er dus echt een voor haar zijn die ik niet stiekem zou dragen, zeg maar.

Een vriend van me is met z’n vrouw naar een Tudor shop gegaan en zij heeft een BB32 uitgezocht die ze al twee jaar totaal onafgebroken draagt, op het werk, in de tuin, tijdens het sporten… Dat ding is nu al helemaal tot snot gelagen met krassen en butsen, maar het is echt haar horloge geworden.

Dat klink als een BB32 op leer. :slight_smile:

2 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

Ik heb mijn vrouw vandaag de Groene Cartier Tank gegeven.
Dus, dat is mijn mening. :nerd_face:

2 likes

Bedankt allemaal voor de aardige reacties echt fantastisch om allemaal te lezen.

BB32 is ook nog een mooie optie. Maar ze moet inderdaad zelf maar aangeven wat ze wil hebben.

Vrouwen die net bevallen zijn hebben over het algemeen nul interesse in ā€œdureā€ materiĆ«le zaken. Zitten letterlijk weken misschien wel maandenlang op een roze wolk. Mijn advies; wacht er nog een paar maanden mee. En haar zelf iets leuks laten uitzoeken. :wink:

3 likes

In ieder geval dikke proficiat :family_man_woman_boy:

1 like

Gefeliciteerd, wacht een paar maanden, en ga dan samen iets uitzoeken en maak er een fijne dag van

1 like

Wat leuk! Een screw down push present!

Gefeliciteerd :facepunch:

2 likes

Zoiets een optie?

Nomos Orion 33 Duo

4 likes

Ik heb vlak na de geboorte een horloge voor mijn zoon gekocht waar ik de eerste 18 jaar op pas :wink:

1 like