Advies voor horloge zwangere vrouw.

Vooral tonen dat je aan het kind denkt, en eens niet aan horloges. Zul je meer punten mee scoren denk ik.

2 likes

Mijn automaten staan altijd stil. Deed de tijd dat ook maar

2 likes

-Jelle, 19 jaar.

2 likes

5 likes

Allereerst van harte met je aanstaand vaderschap!

Als vader van een 14 maanden oud meisje kan ik je ten zeerste aanraden een smartwatch te kopen. Ik heb zelf een galaxy active 2 die me heel veel heeft geholpen. Denk aan het timen van tijden tussen voedingen, slaapjes en hoe lang ze huilde tijdens de slaaptraining die we hebben gedaan. Kan natuurlijk ook op je teletoon maar op je pols is toch makkelijker vond ik.

Verder denk ik dat het echt lastig is het mee te denken zonder te weten wat je vrouw mooi vind. Mocht je daar meer over te weten zijn gekomen doe ik met plezier een poging mee te denken :grin:

1 like

Ik zou pas iets gaan uitzoeken als de hormonen weer op normaal peil zijn.

Anders is het vandaag; automaat. Morgen; quartz. Overmorgen; handwinder… enz enz

Voordat je het weet heeft jouw vrouw een hele collectie horloges… Huh?!¿ Wat zeg ik nou? :thinking:

Proficiat :wink:!!

2 likes

Beetje neurotisch heb er twee maar nooit getimed hoogstens tijdens de weeën…

1 like

Heel tof

Lol dat zal wel loslopen

Je bent Iets op het spoor. Maandelijks horloges kopen tijdens een hormoon piek

1 like

Hebben niet alleen vrouwen last van :wink:

1 like

Hallo allemaal, gisteren is mijn vrouw bevallen van een gezonde zoon. Arvid van Velzen .

Nu lekker gaan genieten.

25 likes

Gefeliciteerd met Arvid! Lekker genieten met elkaar!!

2 likes

Gefeliciteerd :tada::birthday::confetti_ball:, en nu tijdelijk van HF af en genieten!

1 like

Waw, gefeliciteerd beide, wat een schatje is dat.

1 like

reken niet op logica en rede in de komende weken/maanden :smiley:

1 like

Mooi man! Hopelijk maken jullie het goed, van harte gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd :+1:

1 like

Ik dacht dat vrouwen alleen op een roze wolk zaten. As ik jou was zou ik een horloge voor jezelf kopen om je te troosten voor hetgeen dan komen gaat. Veel sterkte :wink: En gefeliciteerd, denk ik.

1 like

Gisteren met moederdag mijn vrouw deze Seiko Presage overhandigd.
Ze is er erg gelukkig mee. Iedereen bedankt voor het advies

5 likes