SNE569P1
Is er ook met wijzerplaat in andere kleuren
Die titanium probeer ik al een tijd te kopen, maar is constant uitverkocht. Echt een vet ding
Deze Baltic spreekt me wel aan. Iets boven je budget, maar wel met een kleurtje (meerdere opties), onder de 40mm en 150 mm waterdicht. En ademt avontuur en vrijheid uit ‘kuch’
Aevig Thule. Met de huidige 20% korting mooi onder de €500 en alleen vandaag gaat er nog 10% extra af (ik weet dit omdat ik er zelf een in het winkelmandje heb hangen momenteel )
Superleuk Nederlands microbrand. Echt iets anders qua kast en dial: dikke retro vibes. Verschillende kleurtjes dial beschikbaar en brushed of blasted titanium
…also: ik kom er niet uit…brushed of blasted titanium?
Misschien wat aan de grote kant maar voor mij het ultieme vakantie horloge als het niet te netjes hoeft. Heeft mijn laatste actieve vakantie in Oostenrijk prima doorstaan.
Of eventueel deze. Budgetvriendelijk alternatief voor een DW5600 .
Hou je nog aardig wat €’s vakantie budget over Kaiserschmarrn ed…
En? Tevreden mee?
Ik heb destijds de voorloper hiervan besteld en weer afbesteld omdat de levering steeds uigesteld werd.
Deze zien er ook goed uit
Ja, als ik denk aan vakantie, zwemmen en een lekker kleurtje, dan denk ik aan Squale! Verreweg het meest populaire model is de 1521. Dit komt door het unieke design van de Von Burenkast, die het niet alleen een van de meest comfortabele horloges op de markt maakt, maar ook veel compacter doet dragen dan de 42mm doen vermoeden. Prima dus ook voor de iets meer bescheiden pols. Verder: kwaliteit, heritage en lekkere looks, natuurlijk!
Met wat zoeken, gebruikt wel te vinden, voor rond jouw budget.
Ja, bevalt heel goed. Hij doet het helemaal voor mij. Leuke, levendige dial. Opgelegde indices/cijfers. Lekker plat. Gebold saffier. Leuke details als wat lume op de kroon.
SMITHS CARIBBEAN 1000 PRS-55
Niet alledaagse optie, stijlvol genoeg om ook om te hebben wanneer je gaat uiteten en in een aantal leuke kleuren te krijgen.
En vandaag gaat de webshop open dus je zou hem vandaag kunnen bestellen.
Timefactors heeft beperkte openingstijden voor hun webshop en toevallig is die vandaag vanaf 14.00 UK time open
Zelf deze Serica voor de zomervakantie gekocht hier op HF
nu alleen wel twijfels of ik niet gewoon de Sub ga omhouden
Wel erg doxa… en die is ook weer niet zoveel duurder.
Beetje zoeken op buyee.jp maar dan is deze ook rond de €500 wel te vinden! GS quartz, 200m waterdicht, schroefkroon, lume en onafhankelijk te verzetten uurwijzer.
Of op mesh voor bij het diner:
Doe eens lange mouwen en een leren bandje, voor bij het diner. Kom op. Je bent geen snackbar op het terrein van een camping.
Maar als die GS quartz voor 500 ballen te vinden is is het een absolute no brainer.