Ik ben niet bekend met de line up van Doxa, ik ken alleen die cushion duikers van ze
Paar weken terug deze Scurfa Diver One titanium gekocht.
Met een extra originele titanium band kwam ik inclusief verzend en importkosten op zo’n €485,- uit.
De stalen variant is wat voordeliger vanzelf.
Leuk verhaal achter het merk wat mij betreft.
Succes met de zoektocht!
Altijd goede keuze in de Alpen!
Haha, de foto was niet bij het diner hoor… Leer kan ook zeker, maar op vakantie probeer ik meestal temperaturen boven de 30 graden te hebben, geeft van die zweetpolsen met leer…
De Citizen is toch meer als voldoende? Waarom nog een keer 500 uitgeven aan een horloge alleen voor de vakantie? Heb zelf ook vaak zulke ideen. Een horloge voor de vakantie, want het is zonde om alle andere te dragen. En dan koop je een horloge en dan vind je het ook zonde zelfs dat horloge te dragen tijdens de vakantie! De Citizen is niet heel duur. Geloof 100m waterdicht. Is voor zwemmen meer als voldoende! Ga zelf met mijn Apple Watch en die is tot 50m, dus 100m is meer als voldoende!
Mocht je de Citizen niet willen meenemen, dan lekker een G-shock. Kost je om de 100,- en kan praktisch alles!
Iedere duiker met oranje rubbah
Eerste dat bij met opkwam idd. Dan zou ik altijd voor de Doxa gaan.
Hier moet je wel de te lange lugs en het rotorlawaai om kunnen gaan.
De reviews zijn niet allemaal positief.
Is dubbel zo duur en dus ook dubbel het aangegeven budget
Als er ‘yesterday’ in een wijzerplaat staat, zou ik hem niet willen hebben.
Tsuki-Yomi? Die krijg je voor 500-600 bij een actieprijs.
Voordeel van die Tsuki Yomi en andere Citizens is het geringe gewicht tijdens het dragen omdat t titanium is. Ik hoef geen stalen sleepkabel om mijn pols te hebben.
Dat zijn ze nooit, Henk. Da witte gij ook.
Altijd.
Ik heb dibs hè!
Haha zeker wel
Snap ik, dat staat er dan ook niet (hint: iets met Denemarken en water)