Advies zomervakantie horloge ca 500 euro

Hou het scherp in de gaten hé :sweat_smile::+1:t2:

Deze staat in het blauw, echt een heerlijk horloge.ssnkan je een mooie deal maken met de verkoper :smile:

6 likes

Mijn ideale vakantie horloge is de Citizen NY0085, heb je zelfs nog budget over😉

3 likes

Ik denk dat je met een budget van 500 een nieuwe Tissot Seastar met een quartz uurwerk kunt vinden. Er zijn een paar wijzerplaatkleuren waaruit je kunt kiezen. Succes!

Lorier Hyperion GMT
-39mm
-100 meter waterbestendig + kroon met schroefdraad
-Myota 9075 Automaat
-Superluminova BGW9

Prijs $599 USD (waarschijnlijk nog wel invoerrechten)

Keuze gemaakt,

Het wordt inderdaad een G shock.
Met name door de post van @Zengineer leek het me achteraf inderdaad onnodig teveel uit te geven aan een vakantiehorloge. In plaats van een gekleurd bandje op de junghans( wellicht alsnog leuk tzt in de zomer, goed idee vond ik dat!) is het een lekkere budget zwem/duik/wandel variant geworden waarmee ik niet voorzichtig hoef te doen.:grin:
(Het overige gaat in het Holtinrichs potje)

Met een extra kortingscode kon ik voor €99,- geen buil vallen aan de
GW-M5610U-1B
Hij is onderweg, ben benieuwd wat ik er van vind gaat mijn eerste Gshock worden.

5 likes

Deze gaat waarschijnlijk binnenkort in de verkoop :innocent:

1 like

G-shock is altijd goed, voor mij onmisbaar voor alle situaties waarbij gooi en smijtwerk een realiteit is (klussen, actieve vakantie, ravotten met de kinderen). Veel plezier ermee!

2 likes

Mooie keuze! Zo’n Gshock is een klassieker en alles wat je nodig hebt om zorgeloos van je vakantie te genieten.

En mooi dat de eerste aanzet naar de Holthinrichs of een vergelijkbaar horloge is gemaakt. Uiteindelijk vindt zoiets toch z’n weg in je systeem en dan is 't vaak al te laat om het nog uit je gedachten te zetten. :wink:

1 like

Ja! Lekker hoor!

1 like

Hele erge vakantievibes A perfectly useless afternoon | Kristof Devos | Mr Jones Watches

Zwemmen wordt afgeraden, maar ik heb dat tot nu toe zonder problemen in de zee en zwembad gedaan

Deze erbij bestellen: