Advies

En daar kies ik ook voor, om op die momenten wat anders te dragen, vandaar mijn zoektocht naar wat anders. Maar op speciale momenten wil ik ook een speciaal horloge om die me een speciaal gevoel geeft.
Snappie ?

wat doe je moeilijk, koop gewoon een van der klaauw.
0.00000000000001% kent dit merk en als deze herkent wordt weet je zeker dat je een leuk gesprek hebt zonder de vraag: is da ene echteuh…?

Vooral de laatste met tides en full moon :heart_eyes:
Ooit als ik de jackpot win…

2 likes

40 mm voor mijn polsen is 36mm of minder om een gemiddelde mannenpols, dus nee, 36mm is echt te klein voor mij.

1 like

Of op de kermis een redelijke dag hebt. Tjeemig de peemig

1 like

Dat is ongeveer het laatste wat ik zou kopen in die prijsklasse

Dat dacht ik ook eens.
Na m’n Rollie OP denk ik daar ineens anders over. Oh ja, mijn polsen zijn 19/19,5

1 like

OP39 pas ik wel perfect. Draagt iets groter naar mijn gevoel. Heb ik ook kort in bezit gehad. Supermooi, maar kleiner wil ik niet.

It’s all in the mind. :wink:

Nee, ik koop nieuw, want dit wordt een blijvertje

1 like

@watchup @revanderpoel waarom zou dit het laatste zijn: in house movement, Nederlands, originele designs en zeer onbekend. Of weten jullie iets wat ik niet weet, behalve de belachelijke prijsstelling (voor mij dan)

1 like

Ehhh persoonlijke smaak misschien ? Ik vindt ze veel te opvallend en te druk. Mag ik toch vinden, of moet ik dat echt verklaren ?

Ik neem aan dat er gesproken wordt over “van der Klaauw”.
Smaken verschillen

1 like

2 likes

Dan zeg je toch tegen ze dat het een nepper is? :smiley:

2 likes

Top. Wat een gave wijzerplaat. Maar best een dikkertje. En in prijsvergelijk met de gewone memovox …

1 like

Holy S**t ! Die Memovox is echt fantastisch ! Ja met deze tip kan ik wel wat. Dit is toch een boutique edition ?

1 like

zo bedoelde ik dat niet, smaken kunnen inderdaad enorm verschelen en dat is maar goed ook (anders had je ook maar 1 horloge :fearful:)
dacht even dat er een andere reden achter zat, dat kon ik uit jullie opmerking niet geheel thuis brengen.Voor mij een grail voor jullie en fail, point taken :+1:

2 likes

Nee, ik wil door dit soort mensen helemaal niet aangesproken worden over een horloge, en zeggen dat het een nepper is druist tegen m’n gevoel in, omdat ik een hekel heb aan neppers.

2 likes

Klopt

1 like

Ja mee eens. 14mm vind ik voor dit model te dik, en op een complicatie (alarm), hoe mooi ook, zit ik niet te wachten. Ik gebruik het niet en zonder scheelt weer een paar honderd met service :wink:
Maarrrr, het is een plaatje !!!