Wat ik persoonlijk een mooi stijltje vind, is dat van bijvoorbeeld een seiko sarb033 of een seiko sary057. Oftewel gewoon simpel maar wel sterk genoeg om gewoon alles mee te doen (ook bijv. zwemmen).
(Reply to Temporis)
Wat ik persoonlijk een mooi stijltje vind, is dat van bijvoorbeeld een seiko sarb033 of een seiko sary057. Oftewel gewoon simpel maar wel sterk genoeg om gewoon alles mee te doen (ook bijv. zwemmen).
(Reply to Temporis)
Succes voor€350…
Ja ik weet veel te duur snel rond €500.
350 voor een sarb is prima te doen toch? Meer vind ik ze persoonlijk niet waard.
@Ropti Ter aanvulling: deze schoot me te binnen: Akura Time Wayfarer
Onbekend merk, maar voor een beperkt budget zijn wat meer degelijke sporthorloges schaars.
Ik ook niet.
Welkom!
Als 17-jarige heb je sowieso een G-Shock nodig tijdens alle avonturen!
Die zou ik sowieso aanraden!
Daarnaast is een SKX007 vermoedelijk het leukste omdat je daarop zoveel verschillende bandjes en nato’s kan dragen!
Ik heb alleen een 009:
Iets meer bling bling (als je dat leuk vindt) is de Seiko SNZH53: (je hebt verschillende kleuren)
Even in het blauwe kijken voor een mooie gebruikte!!!
Succes!!
Heb ze nog nergens gezien voor die prijs… had overigens zelf geen klik met de sarb
Welkom Ropti! Misschien ook eens bij Steinhart kijken?
Of deze prachtige Alpina:
Welkom ,
Ga gewoon eerst even het een en ander passen ,kijk wat mooi op je pols zit . Slaap er daarna nog een nacht over en lees ondertussen info hier op het forum .
Het is altijd een moeilijke zoektocht maar wel een heel leuke .
suc6
Welkom!
Misschien dat het EHBO lijstje in de FAQ je kan helpen je wensen scherp te stellen.
Er zijn voor dat budget zoveel horloges te koop. Wil je alleen nieuw of mag gebruikt ook, moet het titanium zijn of mag staal ook, etc.
Elke winkel met horloges naar binnen stappen, en passen.
Misschien vind je leer niks, staat goud voor geen meter, is rood de juiste kleur…gewoon alles proberen. Toch n hoop geld.
En anders tot dat je wat gevonden hebt : Vostok. Goedkope Russische somsnietzomooiemaaroersterke horloges voor 5 tientjes.
Voor dat budget zou ik zeker ook eens kijken bij tissot. Indien je echt een automaat wilt ga je mss tweedehands moeten kopen. Een zeer degelijk merk.
Of budget nog even verhogen en gaan voor een tweedehands longines
Seiko SARB033 die als is genoemd is een mooie kandidaat als het wat netter mag, de SKX007 als je meer van sportief houdt. Seiko 5 serie is nog wat voordeliger en kent een enorme diversiteit aan modellen.
Succes!
. Iemand zei mij laatst dat het op HF alleen nog maar over Rolex gaat…
Glycine Incursore, Combat Sub om het rijtje te breken
Tissot LeLocle.
Altijd waar voor je geld…
Ja vond het zo zonde om hem voor €350 een Rolex te adviseren.