Advies

Kan ook andere merken zijn natuurlijk maar Seiko komt wel vaak voorbij. :wink:

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier! Geniet er van dat je met € 350,00 op zak iets leuks kunt uitzoeken en hoe langer je wacht des te meer het misschien wel wordt😀. Ook eens kijken naar een mooie occasion hier of bij een juwelier?

1 like

Ook deze heb ik trouwens nog niet voorbij zien komen voor €350 net als de Sarb 033 :open_mouth:

1 like

Tnx voor alle liefde en adviezen :heart:. Kon niet reageren, omdat ik een time-out van 24 uur op mijn account had. Die had ik, omdat ik net nieuw ben en te veel berichten/reacties stuurde?!. Blijkbaar als eerste-dags nieuwkomer mag je niet te vaak reageren op antwoorden :joy:. Heb een aantal horloges gepast waaronder een skx007, vond hem wel prima staan alleen was een beetje overpriced bij mij plaatselijke juwelier (€399 voor een skx 007k1?!) en ben nog niet helemaal uit mijn keuze, dus ik blijf zoeken. Heb veel gekeken hier op de horlogemarkt. Prima 2de hands horloges voor best goede prijzen!

1 like

:heart:

1 like

:heart:

:heart:

:heart:

:heart:

Seiko turtle gebruikt moet te doen zijn voor jouw bedrag. Staan ook vaak in het verkoopdeel. Ik hou ze zelf :joy:

1 like

Tnx voor Advies.

Zal een lijstje maken en dan misschien een nieuwe topic (hoop dat er dan weer zoveel op wordt gereageerd​:blush:). Tnx :heart:.

Tissot is zeker een goed merk maar wel 1 prijsklassetje hoger dan mijn budget of niet?

Ook veel over gehoord vostok.

Alpanist zeker mooi, maar die vind je niet zo snel voor €350.

Op Jomashop staan er twes bij de deals die na importheffingen nog binnen je budget vallen.

1 like

Jammer dat ww2 stijl er altijd bijgehaald wordt. Dit is historisch onjuist en ooit de wereld ingeslingerd door wat youtubers.

Het horloge is geënt op het horloge dat Hamilton maakte net voor en tijdens de Vietnam oorlog.

Desalniettemin, een van mijn favoriete horloges om te dragen op t moment.

1 like

Kijk maar in het Vostok of het Russische topic.

1 like

Thx voor de info. Tweede keer dat ik mijn feiten niet op een rijtje heb. Waren Hamiltons ook gemaakt voor soldaten tijdens de Vietnamoorlog of niet?

1 like

Yep. Droegen ‘the Hack’ watch. Tegenwoordig hebben ze er een ‘remake’ van gemaakt. De Hamilton Khaki Field Mechanical. Iets groter zodat het wat moderner is, maar verder hetzelfde.

1 like