Als ik het juiste exemplaar tegen het lijf loop, is dat absoluut een optie.
Welk budget?
Dan deze ja. En omdat hij veel toffer is dan een 16570. En omdat een witte plaat in de daytona heel tof is. Keiharde win-win.
Witte daytona vind ik erg fraai! Hulk heeft bij mij een heel speciale plek maar ik snap de keuze want voor dat geld kun je heel wat moois toevoegen!
Ik vind de Portugieser hand wound of automatic modellen persoonlijk mooier qua kast en zeker aan de dressy kant. Maar ook met een sportief kantje, dus dat past mooi bij de stijl van de andere 2. En ze hebben ook mooie uurwerken om eens te bewonderen!
Zeker eens passen
Cartier zegt me minder, maar het heeft ook een eigen smoel alleszins.
Opbrengst Hulk minus aanschaf 5-digit en een paar oorbellen voor mijn vrouw. Ik schat zo’n 5k over.
Oja, polsen zijn 16,5 cm.
Dat dus… op de een of andere manier passen deze merken niet bij me.
JLC, Omega of een mooie vintage Breitling / Rolex hebben mijn persoonlijke voorkeur.
Dat verhaal ligt me nog bij. Dé reden om hem te houden
Wellicht een kleinere Blancpain fifty fathoms bathyscape?
Of
Waarom niet eens wat uniekers doen. Ga eens kijken bij/voor een indie/kleiner merk als dit weer mag zoals
- Hentschel
- Dornbluth
- Bensinger
- Habring2
Iets op staal ja, goeie. Ben niet zo van t staal, maar bij het juiste horloge wellicht.
Denk dat dit het beste advies is @tompj, mainstream heb je wel gehad denk ik… ofwel nog wat schuiven in de collectie en voor een Czapek gaan, zoals je zelf vaak voorstelt
Wat zouden jullie doen een collectie van allemaal leuke (vintage) Seiko’s of alles weg doen en een “upgrade” naar een Rolex
Ik ben ook erg gecharmeerd van jaeger lecoultre. De mut moon heeft ook mijn aandacht!
Hoe erg ben je eraan gehecht en hoeveel heb je er?
Als t antwoord meer dan 10 is zou ik eerst gaan kijken welke weg kunnen en enkele leuke houden.
En dan gaan kijken wat zou ik willen in Rollie land en wil ik of wachten als dat al kan of wil ik een flinke Premium betalen. Of kijken naar wat anders leuks.
Ik zou sowieso de MUT erbij doen. En ik weet niet wat je nog meer hebt, echter bij die MUT een mooie duikert/tool?
In de instapklasse tot een 2.5k : Oris Aquis of een Sinn U50?
In de middenklasse 2.5-5 k: Tudor bb(58)
In de topklasse tot een 10k: Blancpain fifty fathoms bathyscape, JLC polaris of een Glashutte original sea q?
Het zijn wel een stukje meer dan 10 Een 16570 voor <4k lijkt me leuk. Of een 16613 met zwarte plaat en oyster. Ik denk dat de meeste mensen liever 1 Rolex hebben dan 10 seikos
Liever Rolex dan Grand ‘seiko’
Ftfy
Ftfy
Das wahr einmal
Gaaf! Maar wel erg prijzig.