Oh jee, die Patek 5170. Is een van mijn all time grails.
@Bidle had deze ooit… Jammer dat hij de hobby vaarwel heeft gezegd en het forum heeft verlaten.
Waanzinnig mooi… zeker ook op staal
De vraag stellen is m beantwoorden
Ja, dat is een gevalletje van de rubberboot gemist hebben
Oke, oke… Vind het een mooi horloge maar ben totaal niet thuis in die prijsklasse
Rolex houden en de andere 2 weg en daar iets voor zoeken naast de OP36
Maar wat. Die bb58 is wel echt bang for buck eigenlijk
Ik denk ook misschien een mooie Zenith of Cartier…misschien een ander type Rolex erbij.
Haha oja wij hebben dezelfde smaak blijkt wel weer
Cartier Americaine staat nog hoog. Soms denk ik, waarom niet alle drie verkopen beetje bijleggen en 1 knaller. Maar goed, rond de 10-12k is het ook niet zo spannend allemaal
Ja klopt al vaker op 1 lijn gezeten
Dan zou ik gewoon 1 topper kopen bv een two Tone Rolex
Die zijn er genoeg lijkt me en redelijk makkelijk te kopen tov de sportmodellen.
Nee geen two-tone (haha, iets persoonlijks)… Dan liever een mooie 1675 of 1680
Haha ieder zijn voorkeuren maar ik ben echt van modern en nieuw dus geen oudjes en al zeker niet voor dit geld
Ja, dat was wel een van de leuke kleurmakers met vaak met goede feedback en heel vaak een vriendelijk woord. Wel benieuwd hoe het met hem gaat.
Bijzonder fraai.
The mother of all sportswatches is een JLC Reverso.
Voor je verder gaat, de mother of all chronographs is natuurlijk een vintage Breitling uit de jaren 40.
Voor die 250 grijpstuivers die jij aan die SKX hebt besteed ga je nooit iets coolers vinden. @RLC zou een Citizen NY00040 suggereren, maar ik trek de camel toe zelf niet.
Ik zou die budget-eis laten varen en een Seiko Uemura of 2020MAS aanschaffen. Kost je even drie a vier keer zo veel als die SKX, maar is nog goedkoop vergeleken bij de GS en de Tudor, en het ontwerp is minstens even iconisch:
Je hebt gelijk. Dat ik me niet in die uitspraak herken doet daar niets aan af.
Submariner er uit, Explorer er uit, Lange er uit. Nomos Ahoi dunkel er bij als goedkopere beater. Kistje met zes plekken kopen, dan passen ze er in terwijl je er eentje om hebt.
€220
Goede suggesties, ze zijn al in het vizier geweest. Ik wil iets met een fel kleurtje in de watchroll
Die SKX hou ik. Ik ga teveel spijt krijgen als ik die wegdoe. @Rolopalooza heeft me laatst erop geattendeerd dat een doos voor 3 een collectie van 4 huisvest
Dat durf ik nog niet aan denk ik.
Binnenkort maar eens passen.
Ik heb hem nog nooit i n het echt gezien maar op filmpjes komt die beter tot uitdrukking dan op foto’s
Ik kan me haast niet voorstellen dat hij in het echt tegenvalt