Je hebt geluk, een mooie Staudt in de aanbieding
Als je echt voor een look a like Portugieser wilt gaan is de voorgestelde Hamilton Maestro chrono in 42mm toch de beste keuze
Je hebt geluk, een mooie Staudt in de aanbieding
Als je echt voor een look a like Portugieser wilt gaan is de voorgestelde Hamilton Maestro chrono in 42mm toch de beste keuze
Het is âPortugieserâ btw
Ik zou zelf echt gaan zoeken in de hoek van Frederique Constant. Of zoals je zegt een Staudt, wellicht jong gebruikt?
Ah, kijk, dat krijg je er van als je op een telefoon leest. Ik zat twee registers voorbij komen en dacht chronograaf.
Het is uiteraard nog steeds geen dress horloge, dat, want veel te groot, lomp en met te veel tierelantijntjes, maar dan is mijn tip voor de Stowa on point.
Dress horloge onder 2000 Euro?
Ewa neef,
Als je die 2k stukslaat op een IWC look-a-like die na aankoop niks meer waard is (door de afschrijving) dan doe je jezelf tekort.
Je hebt al 2k gespaard. Waarom niet nog geduldig doorsparen en elke IWC op chrono24 een goed bod doen?
https://chrono24.app/iwc/iwc-portuguese-chronograph-box-and-papers-boite-et-papiers-fullset--id36187027.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Niet settelen voor iets dat je stiekem niet wilt. Je bent al redelijk dichtbij, voor onder de 4k heb je een mooie IWC Portugieser ouleh.
Wat dacht je van een
Raymond Weil Millesime Small Seconds?
Nu ik de reacties op je vraag heb gelezen worden me twee dingen duidelijk:
Staudt werd al genoemd door APMV, te snel gelezen sorryâŠ
Miss nog een kanshebber van onder de 1000 euro:
Ik vind persoonlijk de Staudt Prelude en de Hamislton jazzmaster Maestro echter het meest overeenkomen met de IWC.
Succes!
En ook orient terwijl ik aan het typen was
Spuitelf
First
en
zijn jouw neven?
Ordinaire imitatie maar als je erbij vertelt dat het een dekwats betreft dan geeft het nietsâŠ
Dekwats?
Oh God, jij blijft ook maar doen alsof IWC dit genre uit heeft gevonden, he?
De discussie over prior art is al zo vaak gevoerd, die mag TS opzoeken, ik ga het niet weer doen.
Maar nee, de Portugieser is geen âontwerpâ van IWC, net zo min als de RAF pilot en de Flieger.
Jep. Je hebt heel veel verschillende dekwatsen met allemaal een eigen smoel maar de Portugieser look is het populairst bij concurrenten.