AEVIG Huldra II pre-order

Heren, dames,

Ik zag dat vanaf vanmiddag 16.00 uur de AEVIG Huldra II beschikbaar is voor pre-orders. Vanaf 399,- voor de snelle beslissers. Mooi ding hoor.

Check: https://aevig.com/shop/huldra/?fbclid=IwAR1wMVKqOCSprJt0fsxkq9mKhSyDQC-1Xhce-ZihADt8B28kjw5z-4uh-g8

4 likes

De oranje is wel lekker fris :ok_hand:

Kan ik nergens betere of andere foto’s van de band en clasp zien?

Op zijn INSTA zijn de laatste tijd meerdere pics verschenen: kijk daar eens even.

@AEVIG-C heeft er vast een paar voor je.

EDIT: ergens bovenaan de INSTA account staat een kort filmpje van de green/gold versie: daar zie je band en clasp.

1 like

Die groene is wel mooi…maar op een gegeven moment gaan al die duikers wel op elkaar lijken.

1 like

Thnx! Ik heb de Balaur gehad en die clasp was echt (te) groot voor mij.

EDIT: Zo te zien dezelfde clasp…

Ik had een Huldra I, een prachtige blauwe gekocht van @anon50762135, die is me gestolen in Frankrijk tijdens een vakantie. Dat doet nog steeds zeer: ik had hem altijd op een nato.

2 likes

Op de vorige Huldra zat een veel kleinere en dunnere clasp dan op de Balaur. Zou jammer zijn als dat ging veranderen.

1 like

Oud nieuws :wink:

Ja, er zit een draaibare bezel op. Maar ik vind dat de Huldra in het duikgenre best een eigen smoel heeft door die zeskantige indices, die vallen net zo op als zeskantige wielen op een fiets. :grin:
Maar een duikhorloge is wel een archetype ja.

1 like

Die orange heeft een mooie eigen smoel… maar ik heb al een Hamtun Kraken gebacked dus ik pas.

Nope, heb ik expliciet gevraagd. Deze is dunnerder.

1 like

Ze veranderen 'm wel (verstelbaar) maar hij wordt dunner en minder hoekig dan de Balaur variant.

2 likes

Ok goed te weten.

Weet u of de clasp micro verstelling mogelijkheid heeft?

Ik zie er twee.

1 like

Te zien aan de prijs zijn de eerste 50 al verkocht.

Weet iemand hoe dik hij is?

Deze is echt veel eleganter dan die op de Balaur.

1 like

En de drempel is gehaald

huldra

Ik had helaas mijn preorder laten verlopen maar zijn ze inmiddels uitgeleverd? Hoe bevallen ze?