Ah, dat heeft @vinwat goed gefikst. Klasse!
Morgen in het blauw
Tandartsboor met een boorkophouder op 90 graden.
Zie mijn reactie hierboven in dit topic.
Mooi om dit te hebben mogen meemaken. Ik kan ātandartsboorā nog steeds niet op een neutrale wijze lezen.
Kwam dat stukje nu meer los door de trilling of moest
je echt helemaal uitboren.
Ik kan al dagen niet slapen van dit topic dus nu wil ik ook
het naatje van de kous weten
Denk dat je nog liever het naadje van de kous wil weten
Altijd al moeite met dit woord gehad, en zo zijn er nog een paar.
Dank voor de heads up, zo blijven we scherp
Het is altijd lenteā¦
Wel, het moest er dus helemaal uitgeboord worden.
Nu je het naatje in die kous hebt gevonden en over het echte naadje van de kous hopelijk goed bent geĆÆnformeerd, kan je weer fijn slapen.
Daar ben ik niet zo zeker van, als ik naar buiten kijk begint voor mij het najaar al aan te komen en zie ik het langzaamaan winter worden.
@Jurk heeft zijn eerste tekening voor in het cafƩ al af denk ik
Wat een tips. Van Lassen tot tandarts bezoek.
Meesterlijk!
Misschien print ik het full colour bij Copycopy
Zet ik het even op een stick.
Glazenlijstje er omheen van de Tiger Shop.
Dan ophangen in het ākleinste kamertjeā
En dan ben je in goed gezelschap want JJ Burnel en
Larry Graham o.a. hangen er ook al met een kunstwerkje.
Dank voor je bijval!
@drex heeft wel wat credits bij mij. Hij heeft 2 afleveringen gemaakt van strip 1. Gratis en voor niks. Dat hij totaal niet te managen viel qua inhoud doet daar niks aan af. .
Het is āenigeā
Maar goed, we gaan niet op alle slakken zout leggen
Ik zou er nu maar mee stoppen voordat het dadelijk volledig uit de klauwen escaleert.
Wat ik paar maanden geleden gedaan heb is gekeken naar wat anderen succesvol hebben gedaan om het eruit te krijgen met minimaal toegang tot bepaalde apparaten als beginnend liefhebber⦠ik zag toen een filmpje van iemand die met een schroevendraaier het laagje voor laagje eruit draaide. Moet je beetje geduld mee hebben⦠mij duurde het ongeveer een half uur en het was er helemaal uit. ( dit is mijn ervaring, ik raad het niemand aan om te doen.)