Afscheid nemen van mijn grail

Vorig jaar kwam ik voor de aanschaf van een nieuwe bandje voor een Breitling Colt bij S&C. Op dat moment gold er een mooie aanbieding voor een Breitling Superocean Heritage 46.

Na het horloge om de pols te hebben gedaan begon de twijfel, want alhoewel het een mooie aanbieding was, het bleef veel geld.
Desalnietemin een kwartiertje later met de SOH in de tas naar huis.
Thuis aangekomen, met een kopje koffie erbij, het horloge fijn zitten bewonderen.

Geweldige afwerking, uitstraling én formaat. Ja, een geweldig formaat.
Misschien toch iets te groot ? Enfin, de horloges kwamen en gingen maar de SOH bleef.
Een tijdje geleden keek ik naar mijn collectie en vond de collectie toch wel een beetje eenzijdig en heb toen besloten om voor een collectie te gaan met iets meer variatie.

De Certina heeft inmiddels plaats gemaakt voor de Hamilton Pan-Europ.

En onlangs heb ik een leuke deal kunnen maken met de SOH. Ja de SOH, hij is inmiddels vertrokken en ik wacht momenteel op zijn opvolger.
Maar wat kan voor mij de SOH vervangen :disappointed: ???

Juist !!! Een andere SOH :confetti_ball::balloon::dolls: :smile:
Maar nu de groene 42mm !!!
Ik kan niet wachten tot hij arriveert, de wrist shots volgen dus nog.

Bedankt voor het lezen :+1:

41 likes

Goede keus denk ik. De 42mm is stukken lekkerder aan de pols. Goede move! Hopelijk onvoorwaardelijk genieten deze keer.

1 like

Moedig besluit! :wink:
Vind je de 46mm te groot? Of was het wel te doen?..
Heel veel plezier met deze aanwinst!!! :+1:

1 like

Proficiat, de SOH is een mooi ding. Maar op die groepsfoto, dat is een zwarte, is dat de 46? Het verschil met de rest lijkt zo klein!

1 like

Als ik begon te lezen dacht ik dat je volop in delier was, beginnende Alzheimer had of een hersentrauma had opgelopen.
Gelukkig heb je het tegendeel getoond. Proficiat met de nieuwe aanwinst!!!

1 like

SOH lijkt op de foto idd niet enorm. Maar het is natuurlijk ook milimeterwerk, waar we het over hebben en alleen jij kunt natuurlijk bepalen of jij 'm mooi vindt staan om jouw pols.
Dus, gefeliciteerd! En mooie collectie!

1 like

Mooie move!
42mm is toch wel veel comfortabeler
En tijdlozer ook is mijn verwachting

1 like

:+1: Strakke move, kan niet wachten op pics :heart_eyes:

1 like

42 mm zou ook mijn keuze zijn alvast gefeliciteerd .

1 like

Was wel te doen maar zat niet helemaal naar mijn zin

1 like

Ja dat is de zwarte 46mm met ernaast de zwarte Tag van 43 mm en de zwarte Ball van 42 mm (ZWART, vandaar het groen voor de afwisseling). Het verschil is ook niet gigantisch, misschien was het verschil alleen groot in mijn beleving.

Dat wordt genieten Ben! :thumbsup:

1 like

Poeh, gewaagde move hoor.

Ik vind de SOH eigenlijk de enige mooie Breitling.

En ik ben altijd zo bang dat groen gaat vervelen, maar zoals altijd gaat het er om dat jij voor jezelf de juiste keus maakt.

Ik ben benieuwd, ziet er toch wel smakelijk uit. :wink:

1 like

Dat het groen op den duur zou kunnen gaan vervelen heb ik ook wel even aan gedacht. Om het groen te vangen voor een ander kleurtje kost, bij Paul van Zeeland, 120 euro incl. montage. Dus mocht het inderdaad zo zijn dat het groen gaat vervelen, wat ik overigens niet denk, dan is het groen zo vervangen :relaxed:.

2 likes

Op die fiets gaat het helemaal goed komen dan.
Links- of rechtsom. :thumbsup:

1 like

Ik moet heb de SO in 42mm een mooi formaat vooral omdat de klok ook best dik is.

1 like

Goede keus als je het mij vraagt. Mooi hoor!
:thumbsup:

1 like

Of als het zwart gaat vervelen…

Deze combi is ook heel mooi imo.

5 likes

Mooi toch, dat er zo voor ieder wat wils is! Hopelijk bevalt en past deze je beter. Van harte alvast. :clock10:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like