Afscheid nemen van mijn grail

Dat had ik inmiddels al wel begrepen uit je eerdere reacties :smile::+1:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Proficiat en goed begin, want t is nog steeds 4-1 voor de duikers :wink:

1 like

Daar wordt aan gewerkt :smile:.

2 likes

Prachtige kleur groen ook!

1 like

Goeie keus!! Je collectie is zo meer divers. Zie nog wel enig overlap maar dat kan altijd nog veranderen :wink:

1 like

Mooie collectie. Vind de Hamilton een prachtige aanvulling, zowel op zichzelf als variatie voor de rest. Inderdaad een zeer cool Hamilton. De nieuwe SOH mag er ook wezen en zeker de band en kleur zijn een trendbreker, geeft een volstrekt andere uitstraling. Heel veel plezier er mee.

1 like

Nog even een vraagje, haalt de H-30 in de Pan echt de 80 uur powerreserve ?

mooi SOH. 42 mm lijkt me draagbaarder dan 46. Geniet ervan!

1 like

Mooie collectie heb je nu.

1 like

Mooi. Die nieuwere Superoceans hebben een mooi uitzicht. Ik hou van Breitling, maar ik vind de bezel op de meeste “te”. Daarom ben ik gevallen voor de 2 Sharks die ik momenteel heb. Die hebben ook niet de typische Breitling bezel, maar een “platte”. Die nieuwere Superoceans staan ook nog op mijn lijstje, maar vermits ik nog andere tijd- en geldverslindende hobbies heb moet deze maar even wachten.

1 like

Ik moet je daar het antwoord op schuldig blijven omdat een horloge dat ik overdag draag 's-avonds de winder ingaat.

Thanks, zou ik ook doen, het is alleen dat 80 uur indrukwekkend is dus dat zou ik een keer uitproberen maar ik lees er nergens klachten over dus het zal zonder meer kloppen.

1 like

Inmiddels 3-2 voor de duikers :smile:.
De Ball heeft plaats moeten maken en dankzij @Vigorelli nu een mooie witte dresser van Oris.

2 likes

Eindelijk om de pols.

En het voelt goed !!! :+1:

14 likes

Proficiat !
Mooi horloge in een fijn formaat :+1:

1 like

Heel erg mooi!!

1 like

42mm lijkt je ook mooier te staan.

1 like

42 is een goede keus, heb hem zelf ook gehad maar met de zwarte ring en toch stiekem altijd spijt dat ik hem heb weg gedaan.
Geniet van je prachtige klok, en een mooie wissel ten aanzien van je collectie.

1 like

Genieten!!

1 like