Afscheid nemen van mijn grail

Zoals ik al eerder aangaf in dit topic wilde ik meer variatie in mijn “collectie”.
Ik had 5 duikers, 3 zwarte. 1 grijze en een blauwe.

Op zich mooie horloges maar weinig variatie.
De zwarte Breitling SOH heeft inmiddels plaats gemaakt voor een groen/zwarte SOH.
De Certina DS action voor de racer Hamilton Pan europ.
De Hamilton Navy Sub via een Ball fireman naar de dresser Oris Pointer Date.

Een racer, een dresser en 3 duikers in verschillende kleuren met verschillende banden en 5 verschillende merken. Qua variatia ben ik al een heel eind op weg.
Bij mijn volgende stap zal de Hydroconquest plaats moeten maken voor een mooie Flieger en dan ben ik wel klaar.

Dat wil zeggen : Dan kan het upgraden beginnen :smile::+1:

3 likes

Lekker bezig! Aan wat voor flieger zit je dan te denken? Aan n ouwe iwc of laco flieger stijl. Of meer een drukke breitling navitimer? Of wat geheel anders

1 like

Misschien een steinhart om te beginnen. De alpina startimer pilot vind ik erg mooi maar is wel wat duurder…

Eerst maar eens op vakantie en daarna maar weer verder kijken :smile:

2 likes

Fraai, maar zou dan historisch correct gezien eerder voor n laco, wempe, hanhart, stowa ofzo gaan.

Maar de Alpina is ook erg fraai.

1 like

Wat een mooie ontwikkelingen. Wordt inderdaad een mooie, gevarieerde collectie zo. Allemaal mooie exemplaren. Ik zou wel die Oris op leer zetten persoonlijk.

1 like

Oris op leer gaat zeker nog gebeuren :+1:

Wat een mooie uitvoering!! Zit een beetje te zoeken op SOH en deze had ik nog niet eerder gezien.