Leuke topic! Ik kom nog aardig goed weg als ik het zo lees. Mijn grootste afschrijvers waren 500 op een Oris 65 en 500 op een microbrand (Creux). Microbrands kun je ook lekker het schip mee ingaan als beginner 🥲.
Aub stop met mn ex te liken
Mee eens, alhoewel het bereik en de koopkracht binnen HF niet hetzelfde is als een wereldwijd bereik of iig binnen de EU zonder invoerrechten. Hier kijkt de meesten de kat uit de boom, vooral met het idee dat alles nu aan het dalen is (is juist aan het stabiliseren).
Dat is echt wel een paar jaar geleden. Burger zit altijd aan de bovenkant van de prijzen, zelfs op Chrono24
Op Omegaforums was er recent nog iemand in de VS die hoopte $20k voor een bnib Ultraman te vangen (weet niet hoeveel de prijs toen was op C24), die is uiteindelijk voor 14k weggegaan.
Dat is wel heel optimistisch haha. 14K USD valt nog mee op een forum.
Ha! Ik kocht ooit een Invicta-Sub voor 56€ in de Amazon-sale die ik, eenmaal zat, voor 80€ heb kunnen slijten op marktplaats
Probeer het gewoon zou ik zeggen
Was te verwachten met een Seiko van dit bedrag
Ik had m te duur gekocht.
Wat ben ik met 80 euro… Ga m houden, er komt vast wel nog es feestje waar de schraalste outfit gratis bier krijgt.
Stuur maar naar mij, dan stuur ik je een deurstop én een sloophamer.
Alleen maar winnaars, Toch?
Hoe zit het met Nomos? Iemand?
Hahahaha ik zou het bijna doen.
Laatste bod, geef ik er ook nog een hakbeitel bij.
De inox is net een zakmes. Alles in 1. Ik hou m
Toppie. Van ruilen komt huilen dat dan ook weer wel.
Totaal zo’n €2500 op een IWC Pilot’s Watch Mark XVIII en een IWC Spitfire Chronograph. Maar ik heb er ook zeker voor dat bedrag plezier van gehad.
Die Oris past wel bij je.
Met € 800,00 mag je in je handjes knijpen