Nu moet ik toegeven dat ik 2 Profuomo horloges heb.
Een automaat met e tijdszones en een japans uurwerk. Loopt perfect op tijd en bijna 2 dagen gangreserve.
En een chronochraaf die ik 5 jaar geleden heb gekocht. beetje Tag Heuer Caliber 16 model, maar dan zonder duur onderhoud.
We zeggen hier altijd Tommy hilflikker. Mode zooi horloge vindt ik niks kleding van ze is degelijk
Een auto van de TATA groep kan ik anders wel pruimen…
Nou… een Tatra 603 met luchtgekoelde V8 mag wel in de garage komen
Een Tata Nano daarintegen
Jaguar en Landrover zijn ook van de tata groep ! Daarmee…
ehh sorry je hebt gelijk! Beide merken zijn meer dan welkom in de garage!
Ja, maar dan zit, leunt, staat ie toch minstens met zo een ding in beeld op een marketing blaadje? Nu voelt t aan alsof ie reclame maakt voor Tara, terwijl ie met een Ferrari op de prent staat
Daar hebben ze denk ik totaal niet over nagedacht. Horloges zijn een onderdeel waarmee ze merkgeile fanboois kunnen bedienen. Zonder dat ze echt verstand van of feeling met horloges hebben.
Zou t kunnen dat diegene die t blaadje in elkaar flanste, gewoon n mooie foto erbij plakte waar ie n horloge op droeg, zonder te weten/realiseren dat t v n ander bekend merk Is?
Vermoedelijk heb je hierin gelijk. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dom genoeg zou zijn om expres deze foto te nemen, waarschijnlijk heeft de samensteller van het boek gewoon een stockfoto gezocht.
Ze hebben waarschijnlijk niet goed over nagedacht. Het was in dit geval slimmer geweest om een horloge te gebruiken van zijn collectie (hoe ongeloofwaardig dit ook mag zijn).
Misschien is het wel een horloge van zijn collectie… en is het een RO rip off… zou me niets verbazen… vanop de foto kan ik echt niet zeggen dat dit een ‘echte’ AP is…
Is het niet een TW Steel?
In ieder geval vind ik, als ondernemer, basisregel nummer 1 dat je je eigen spullen/diensten gebruikt (zeker op publiciteitsmomenten). Als je toch zo weinig waardering of vertrouwen hebt in je eigen product… Man, man.
Die bril draag ik anders ook…
Yeah right…
?
Hilfiger ( als bedrijf ) heeft daar weinig mee van doen, licentie rechten liggen volgens mij bij de Movado group.
Zolang de ontwerpen daarbij vallen binnen de merk filosofie van Hilfiger is Movado redelijk vrij modellen in de markt te zetten.
We nemen het de heer H niet kwalijk.
Zijn leven is geen pretje.
Altijd en overal security, mensen kruipen door het stof,
een flight-plan voor de citation duurt een dag en je komt
waar je ook gaat altijd weer andere gefortuneerde freaks tegen.
Zijn kledinglijn is behoudend en saai en vooral te duur.
Nee, ik ga voor geen goud met zo’n rood/wit vlaggetje
lopen.
En de horloges, ‘american-cool’ DNA hahahaha
Grt.
Ik vind sommige dingen van Hilfiger best leuk. En ik heb, lang geleden, een artikel gelezen over hoe hij in het prille begin door keihard en slim werken zijn producten en merk in de picture heeft gekregen, om een marktpositie te verkrijgen. Hij is daar natuurlijk enorm succesvol in geweest. Daar heb ik echt wel respect voor. Maar ik eet als pizzabakker natuurlijk alleen m’n eigen TagEd pizza’s en ik ga toch echt effe geen pizza halen bij m’n concurrent drex pizza; laat staan dat ik me op de foto laat zetten, terwijl ik een drex pizza zit te eten!