Airman? Of toch een Airman?

Voor mij kan het alleen de Purist zijn, 36 mm dus. Hier de mijne aan mijn 20,5 cm omtrek pols.:sunglasses:

Veel succes met kiezen! :+1:

PS: ik heb ook ooit een vintage Airman gehad uit 1959 met witte plaat. Deze Purist is bijna hetzelfde, maar veel prettiger dagelijks te dragen vanwege minder kwetsbaarheid.:slightly_smiling_face:

8 likes

Dit is een bandje van @Ko-Banden. Mooi heah?!

2 likes

Hij zou er in ieder geval mooi bij passen. :wink:

1 like

Jouw ‘echte’ mag er ook zijn! Fraai hoor.

1 like

39mm GMT met dikke knoppen👍

9 likes

Ben benieuwd hoe die staat. Ik ga het eens met deze proberen. @Batossai, hopelijk is dit allemaal inspiratie voor jou :grin:.

2 likes

Jazeker!

1 like

Gelukkig, want dat was uiteindelijk het doel van dit draadje :sweat_smile:.

1 like

Ja ben nu al aardig op weg. 36mm purist versie gaat het worden. Twijfel nu een beetje over de kleur. Vind ze beide erg mooi. :sweat_smile:

2 likes

Vreselijk goed, wordt de Airman net iets rauwer van :+1:

3 likes

Als je puur Purist wilt houden: BLACK! :wink:

2 likes

Yes ik ook, mag mn Airman zaterdag weer ophalen! Mét de crosshatched crown :slight_smile:

2 likes

Haha inderdaad! Excuus voor het kapen van dit topic @Batossai :sweat_smile:

Maar een Airman is een wereld-keuze :wink:

4 likes

Purist! Eerder vorige maand aan de pols gezien van een collega, 36mm en zwart. Eerst vond ik het niets maar in het echt is hij :ok_hand:

1 like

Hmmm, vrijwel iedereen zou toch voor een zwarte kiezen. Zijn er überhaupt forumleden met een witte versie die wat plaatjes hebben?

Purist, zwart, 36mm. Heerlijk ding.

3 likes

Zwart man! Een Airman met witte plaat hoort niet (al zijn er oorspronkelijk ook wel met witte plaat gemaakt, maar niet in deze configuratie).

Zwart past veel beter bij het militaire tool karakter.

3 likes

Haha, merk dat sommige de witte versie uit principe minder mooi vinden. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Jawel, maar dit is de vorige uitvoering (die wel waterdicht was :zipper_mouth_face:):

…en de ‘oude’ zwarte:

Ik krijg zelf trouwens jeuk van een 12-uurswijzer op een wijzerplaat met een 24-uursaanduiding, maar ieder zijn ding natuurlijk.

4 likes

Ja deze versie is volgens mij 1 ATM waterdicht, 10 meter dus. 2 keer niezen erop en hij loopt vol? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes