Klopt. Je kunt ‘historisch correct’ ook té ver doorvoeren.
Donkere purist, 36mm, die staat op mijn lijstje voor ooit.
Heb nu ook een horloge met 24-uurs dial in de collectie en de weergave is zoveel logischer dan een 12 uurs!
Ze schrijven 1 ATM waterdicht maar heb de mijne laten testen en 5 ATM was geen probleem.
Dus zal wel meevallen met vochtproblemen.
Om te zwemmen een Combat Sub erbij
Nee, heb de Casio G shock, Casio Duro en de SKX009 daarvoor.
Ok, purist version it is! Tot nu toe is (vrijwel) iedereen het daarmee eens.
Meh!
Aangepast.
Check bij dat bedrijf uit Eindhoven dan van te voren wel even of ze écht op voorraad zijn. Ik had daar eens een Glycine Airman DC4 besteld die volgens de site op voorraad was met een levertijd van 1 tot 3 dagen. Dat ik achteraf een mailtje kreeg dat hij besteld moest worden en een onbekende levertijd had…na ruim 3 weken wachten bestelling maar geannuleerd.
Ik vind de Glycine Airman DC 4 Vintage GL0072 Purist dus erg gaaf. Wellicht komt deze er nog wel eens bij mij.
En er is hier altijd wel iemand die 'm wil overnemen
De mijne heeft hier toch best lang te koop gestaan… 36mm, zwart, purist…
Totdat hij op mijn netvlies verscheen…
Ja, dat verbaasde mij best wel. Had helaas geen cash destijds.
Dibs
36mm purist in het zwart! Ondanks de kleine maat lijkt die goed op normale polsen te staan.
Ben zelf voor de Quartz gegaan, heel iets anders maar niet qua stijl en prijs .
Ik zou voor de purist wit vanonder jouw geval.
Purist lijkt me zeer lastig afleesbaar. Wat betreft band, waarom geen stalen band. Staat niet verkeerd imho.
Bestaat er een stalen band voor dit model? Jij plaats namelijk een totaal andere model van de Airman.
Het is al vaker gezegd, maar ook ik vind de zwarte Purist in 36mm voor jou het beste Adil! Daarmee haal je echt een icoon binnen
Zwarte purist!
Mocht het Glycine vuurtje aangewakkerd zijn hier dan heeft Massdrop momenteel een drop op double twelve Glycines: https://www.massdrop.com/buy/glycine-double-twelve-watch