Gooi hem maar in de groep
Had die rode accenten?
Is 745 euro een goede prijs eigenlijk hier in Eindhoven/NL?
Ja ik denk van wel. Ik ga daarvoor als mijn vakantiegeld binnen is.
De vraag is eigenlijk alleen mbt de getoonde afbeeldingen. Dus ik wil de Airman NO 1 aanschaffen. Geen andere modellen.
Zie op een paar internationale sites ook weinig vergelijkingen. Model wordt niet genoemd of prijzen liggen rond de 1000 dollar voor iets andere modellen.
Weet eerlijk gezegd niet of die er voor een 36mm versie van de Airman is.
Ik had er eentje met een rode GMT wijzer, een Airman 18 was dat, maar ook een Airman 1 purist.
Ze hebben allebei te koop gestaan op dit forum, maar allebei best lang dus.
Snap overigens niet waarom jouw Airman zo lang te koop heeft moeten staan.
Was echt een top klokje
Dat, ik kan niet wennen aan een normale urenwijzer met 24 uursplaat. Die combi slaat nergens op imho. Ik zou altijd voor de purist gaan en dat wennen valt reuze mee. Als je hebt leren klokkijken dan kun je hier ook aan wennen. Ik draag de oude van Selie, de 39mm. Supervet ding.
Mja, geen idee. Ze gaan soms snel, die horloges ādu jourā. Vandaag zou hij meteen verkocht zijn. Gisteren dan weer niet.
Vandaag eindelijk een apparaatje binnen gekregen om fatsoenlijk gaatjes bij te prikken. Daarom deze band kunnen monteren. Het is weer eens wat anders .
Staat goed.
SPECIALE AANBIEDING 695 euro voor de Airman No1 Limited Edition
Nu voor 695 euro incl. verzenden binnen Nederland speciaal voor horlogeforum leden.
Geef even je horlogeforum naam in bij je bestelling op Chrono24 en ik verlaag de prijs tijdelijk tot en met Maandag of zolang de voorraad strekt .
Groeten uit Eindhoven
Tot ik er intrapte
HĆØ! Jij bent de Guus met wie ik contact had via EBay toch? Dat is een mooie aanbieding.
Helemaal en wij gaan Glycine doen voor heel Europa voor vergelijkbare prijzen als USA
dit is de eerste serie en er komen maandelijks nieuwe aanbiedingen bij.
Mijn Airmannetje zat afgelopen anderhalve week in de box, zojuist meteen weer om de pols. Lekker ding! Purist of GMT? Who cares? Zolang er maar niet van die smalle kroontjes op zittenš
Dat klinkt goed. Ben die enorme invoerkosten uit de VS inmiddels zat geworden. Tof dat een bedrijf van eigen bodem dit soort horloges verkoopt.