Akkoord met de horloge tier-list van Nico?

Dé beste horloge-YouTuber op het internet (feit!) had recent zijn horloge tier-list van een jaar geleden geüpdatet. Let op, het gaat om hedendaagse modellen!
Nico van der Horst van Pride & Pinion kwam met de volgende tier-list. Kunnen wij ons hier in vinden? Van mij mogen A Lange, IWC en Blancpain eentje omhoog naar ‘would buy’. Timex en Breitling mogen er van mij een plaatje naar beneden naar meh… Grand Seiko vind ik wel in de would-buy passen. Hier de list:


En hier de link naar de video!

2 likes

Ik heb aan de screenshots genoeg om te weten dat ik hier niet naar ga luisteren.

46 likes

Is er ook een tier-list van youtubers?

10 likes

Om zijn eigen niveau maar aan te houden: wat een dumb fuck.

5 likes

Nog niet :smirk:

Overigens heb ik niet naar de ‘Class’ gekeken, want hier vind ik dat Patek naar boven verschoven mag worden, en Cartier & FP Journe naar beneden.

Filippo Loretti🙈

Dat verhaal van ‘we cut out the middle man’ :joy:

2 likes

“watch expert”…

image

2 likes

F.P. Journe naar beneden zegt hij….

Dat is echt end game stuff.

2 likes

Dit soort lijsten zijn bij voorbaat kansloze onzin. Je kunt merken niet in een hokje stoppen, omdat ze een heel scala aan modellen leveren. Verder nogal een kwestie van smaak. Peins er dus ook niet over om die video te gaan bekijken :neutral_face:

4 likes

Geef mijn portie maar aan fikkie. Jammer, Chille, je hebt een kans gemist :wink:

Influencer-video. Wat al vaker gezegd is, qua smaken is iedereen verschillend.

Cool videootje….

En ja, smaken verschillen… dus….

Het kan alles kloppen of niks!

De kans dat het van één van beiden is, is onwaarschijnlijk laag.

Volgens mij haal je nu 2 forum leden door elkaar :thinking:

Ik niet, meer woorden wil ik er niet aan vuilmaken…

Dit gaat niet per se om de modellen die ze maken of de specifieke horloges maar om het “merk”

Ik mis trouwens het beste merk in het lijstje

Het kan je smaak niet zijn, maar Lange onder ‘shite’? :face_with_raised_eyebrow:
Dan ben ik überhaupt niet eens benieuwd naar de uitleg.

6 likes

Ik heb 3 ‘god tier’ horloges :sunglasses:

Verder komt niks op de lijst voor

Die komt ook in de shite categorie.