Akkoord met de horloge tier-list van Nico?

Dat vind ik ook een misser

Wat versta jij dan onder “merk”? Ik zie een merk als een lijn horloges die ze leveren, de rest is toch gebakken lucht.

Oke, ik heb me toch laten verleiden tot 1 minuut van dit gewauwel.
Spijt. Wát een dropveter.

3 likes

Casio naast Rolex. :joy: God tier!! :rocket:

@RLC wordt gek. :rofl:

Rolex has me by the balls.

1 like

Hoop dat dit een grap is

2 likes

Niet om aan te horen dat neppe Ierse accent van die kerel. Blijkbaar zijn er veel mensen die er graag naar luisteren.

1 like

Waarom vinden zo veel mensen de mening van deze dikkop zo belangrijk? Dit is het 2e topic al in 2 dagen

2 likes

Toch geklikt. Spijt van. Deze clown hoort zelf in de categorie shite.

1 like

De hele line up samen, het imago/herritage. Heeft niet per se met prijs te maken, ik dacht dat je dat bedoelde. Van welke merken zijn luxe, instap etc.

1 like

Nee, Chillekasper houdt van filmpjes en knuppels in het hoederhok gooien. Hij start graag dit soort topics IMHO. Overigens, het is een goedbedoelde opmerking, geen aanklacht :laughing:

1 like

Het is nogal appels met peren vergelijken. Seiko levert horloges van instap tot de hogere prijsklassen, hoe wil je dat vergelijken met bijvoorbeeld Lange die alleen in de hoogste prijsklassen zit. Bij voorbaat kansloze vergelijking.

Je kan de kwaliteiten van de horloges wel boordelen en dat tegen de prijs afwegen. Omdat iets duur is is het niet per se beter. Een casio is een beter beater dan een Lange. En Seiko levert misschien wel meer bang for the buck dan Lange en iconischere ontwerpen.

1 like

In antwoord op de vraag: niet akkoord

Volgende vraag

Algemeen bekend toch?

1 like

Dat kan inderdaad, maar afhankelijk van je criteria komt er dus elke keer een andere lijst uit. Daarom vind ik dat je zulke lijsten helemaal niet moet maken. Vooral omdat de criteria in 99% van de gevallen onduidelijk zijn.
Maar het gaat ook alleen maar om Youtube-kliks, en dat bereikt hij zo wel. Maar de mijne niet in elk geval.

Bottom line is het logisch dat het allemaal om clicks en views gaat. Toch bwas ik ontzettend vermaakt door zijn uitgesproken mening, ook al kon ik me ook niet in alles vinden.

Of mensen het leuke content vinden of niet, feit is wel dat hij een ontzettend jonge doelgroep weet te bereiken met deze content. Zij zullen zich meer verdiepen in de horloge markt, en dus meer liefhebbers op dit vlak. Ook heeft Nico een mega-afkeer voor influencers die hun horloges compleet verpesten met after-market diamonds. Hopelijk gaat de jonge doelgroep dan ook inzien dat een skeleton AP meer waard is zonder diamanten dan met diamanten, en dat het helemaal niet ‘cool’ is om after market troep erop te zetten (het zijn vaak niet eens hoogwaardige diamanten).

Ook weet hij best heel veel informatieve content te leveren door de grappen en grollen door, maarja over smaken van horloges valt zeker niet te twisten.

Holy shit. Is het al vrijdag?

1 like

:+1:

1 like

Weer een topic voor mijn “negeer”-lijst…

4 likes