Akkoord met de horloge tier-list van Nico?

Wie is deze?

Een algeme beschouwing van de horlogemerken kan best interessant zijn als het goed gebeurt imho. :smile:

1 like

Casio is wel leuk. Maar geen God tier. Hij roept die dingen voor de meme… ik durf zelf niet eens te beweren dat Invicta God tier is. Die oudjes vind ik erg leuk. Maar God tier… hmmm :thinking:

1 like

Casio god-tier is inderdaad de grap van het kanaal, ook al is zijn mening over Hublot wel bloedserieus

Ik ga dit jaar niet meer dit soort topics openen. Tenzij er zoiets buitengewoons moet gebeuren dat ik er niet onderuit kan. :man_shrugging:t3:

1 like

Dit topic bestaat al. @Chillekasper was je voor.

Hoezo? Is toch leuk geworden?

Om de vele negatieve reacties die ik direct, indirect krijg of privé. :sweat_smile:

bullshit-see-now-thats-some-bullshit

2 likes

De man heeft er duidelijk geen verstand van.

Ik mis zentih.

Oh en lange und sohne op ‘meh’ zetten zegt ook wel iets. …

2 likes

Dat heeft hij op zich ook wel uitgelegd toch. Dat het te maken heeft met design wat hem niet aanspreekt.

Staat bij mij ook op meh overigens. :see_no_evil:

1 like

Oh. Ik had het filmpje natuurlijk moeten kijken. Excuus. Die heb ik bewustgemist :grin:

Deze mannen zijn leuk om af en toe langs te zien komen op insta. Maar om nou filmpjes te gaan kijken of überhaupt naar hun smaak te luisteren gaat mij wat ver :v:

Grand Seiko Shit? grappige kerel om naar te kijken maar dit is wel een beetje jammer. heb er zelf geen maar het zijn prachtige horloges. Alleen de prijs valt over te discussiëren.

S van shitter? Of waar staat S voor?

By the way wat een kwaliteits topics de laatste tijd. Hoog ‘Pietje Puk op YouTube zegt…wat vinden wij hiervan?’ gehalte. Echt who cares… :confounded:

Wat een kneus…

1 like

Wat een bullshit deze lijstjes weer. En wat een clown.

1 like

Beste Ralph, jammer dat jij mijn recente content niks vind. Maar ach ik doe helaas niks met een dertien uit een dozijn merk zoals Rolex. Daarin tegen focus ik mij meer op oude Invicta horloges. Als jij dat niks vind, tjah dan kan ik je niet verder helpen.

Verder betreft de topics: alsof die van jou zoveel beter zijn? Is van hetzelfde niveau, net als dit forum.

Is dit een piepshow?

Volgens mij deed hij voorheen exact hetzelfde :face_with_hand_over_mouth:

  1. Content van internet copy & paste. 2. HF jullie meningen? 3. Lets talk watches!

Dit is weer jammer :pensive:

Ja, dit is geen professionele horloge bijeenkomst waar het alleen maar gaat over technische dingen.

Niks mis mee, want gewoon laagdrempelig over horloges praten is voor de gewone hobbyist veel leuker. Hier en daar komen er pareltjes van horloges en topics langs. Ik zeg dit dus los van de “NA”, en “laat je horloge zien” topics.

Waarvan 90% ongein was een 10% serieus. Dat is het verschil :sweat_smile:

Maar volgens mij zijn er een aantal topics van mij hier die op volle toeren draaien. Inmiddels doe ik het rustig aan.