Vind Nico maar een sneue dude met een heel, HEEL slecht Engels accent.
Heb de video afgekeken om een weloverwogen mening te kunnen vormen, helaas krijg ik die tijd nooit meer terug.
Wat een sneue dude, hoop dat hij zichzelf niet al te serieus neemt.
Al krijgtie wel de credits vanwege feit dat hij voorziet in een bepaalde behoefte en er over hem geluld wordt wat hem financieel gewin oplevert, ain’t no such thing as bad publicity.
Of op zijn Hollands, maakt niet uit wat ze over je lullen ALS ze maar over je lullen.
Nou advertenties die ik tegenkwam komen uit jaren 50/60 betreft dit soort duikers van hen. Maar daar staan ook Invicta’s op afgebeeld zonder die crowngaurds van deze lijn.
Deze heeft ook wel erg veel weg van een bekend design van Gerald Genta. Ik krijg een beetje het gevoel dat het oude Invicta zich ook al stortte op het kopiëren van succesvolle en iconische designs. In dat opzicht zou het huidige Invicta niet heel veel anders zijn dan het oude Invicta…
Tja. Er zijn ook mensen die gewoon informatieve filmpkes delen, en mensen die eigenlijk alleen maar serieuze review-, reparatie- en unboxing-topics schrijven. Ze zijn er wel.
Dus, lieve meisjes, gewoon even lief doen voor mekaar, en schrijf nog eens een reviewtje, zou ik zeggen.
To be honest, het ‘typetje’ is niet echt gemaakt. Je hoort van vele andere bekende die bij hem op bezoek komen dat zijn persoonlijkheid net zo is off camera als die 10 minuten die wij zien op YouTube.
Zijn alle horloge winkels, die vintage rijk aanbieden, niet ingericht zoals AVW? Wie was er eerder, het kip of het ei?
Moet wel zeggen, ik begrijp als mensen hem een vervelend figuur vinden hier en daar, maar zijn horloge kennis is flink op peil.
Ja behoorlijk duidelijk haha
Sinds het laatste filmpje is de relatie/vriendschap behoorlijk verstoord geraakt. Iets met een beklonken deal die op het laatste moment toch niet door ging en AVW veel geld gekost heeft.