Al iemand die de nieuwe black bay heeft?

Al een tijdje geleden heb ik m’n oog op dit horloge laten vallen. Toen was er nog de twijfel tussen blauw of rood, maar met de komst van de zwarte variant weet ik het bijna zeker. Het moet de zwarte bezel maar worden :wink: Saai? Zeker! Maar de verstandige keuze denk ik. Ik heb alleen nog niemand gezien op dit forum met de nieuwe versie… Ook zijn ze op chrono24 nog niet te vinden helaas.

5 likes

Ik vind hem prachtig maar wel een beetje “gewoontjes”…
de rode of blauwe heeft net ff iets meer… euh ja … dat.!

Maar sowieso , als ik die laatste foto zie.
Kan alleen maar denken, ja hebbuh hebbuh hebbuh, alledrie !!!

Pieter.

Dat is waar. Maar de ene dag denk ik, het moet de rode worden. De andere dag juist weer de blauwe, enz. enz. :wink: De zwarte verveelt niet snel denk ik, juist omdat hij wat gewoontjes is. Of tijdlozer…

Daarom gewoon alledrie aanschaffen :wink:

Pieter.

Ik zou voor blauw gaan, stijlvol, ook een tijdloze kleur, maar net wat spannender dan een standaard zwarte duikersbezel

Toen de rode uitkwam vond ik deze fantastisch, een paar maanden later was ik 'm eigenlijk al vergeten. Ik weet niet waarom, het nieuwe was er af.
Die zwarte blijft, gaat overal goed bij, tijdloos. Zou ik over 20 jaar nog prachtig vinden. Ik denk ook niet dat ik een prachtig gemaakte tudor ooit saai zou kunnen worden (god is in the detail).
Ik hou daar wel van, tijdloos ontwerp…

Ik gooi er nog maar eens een paar plaatjes in ter vergelijking :wink:

3 likes

+1

1 like

Ja echt zoals hij moet zijn volgens mij. Erg verleidelijk!

Ik ga binnenkort een weekendje naar Maastricht, enig idee waar alle 3 de uitvoeringen te bewonderen zijn? Misschien bij Martens?

Filipucci

http://www.filipucci.nl/producten/horloges/tudor/

Heeft die de zwarte ook dan? Ik zie hem niet op de website. Filipucci staat sowieso op m’n lijstje van te bezoeken juweliers in Maastricht :wink:

Nee de zwarte niet wel de Pelagos, aan de over kant ligt Willy Vossen daar kun je ook nog eens gaan kijken.

Maar zowel martens als vossen hebben geen Tudor op hun website staan dus…

1 like

Ik vind de blauwe, vanwege de witgoude accenten wat koud overkomen, de zwarte is naar mijn mening perfect… het rose gouden geeft hem een warme gloed en het kleine rode accent driehoekje maakt hem af… twijfelde ook tussen de blauwe en rode en in het echt spraken ze me niet genoeg aan (en daarna een blauwe Pelagos gekocht voordat de zwarte uitwas) maar als de zwarte er toen was had het die zomaar kunnen worden.

1 like

Dat vind ik ook jammer aan de blauwe, dat die net niet de gouden accenten hebben. In ieder geval succes met de keuze

Ik vind de blauwe het mooist. Op staal.

Volgens mij heeft niemand op dit forum hem. Op TRF en TZUK heb ik hem al regelmatig zien langskomen, ook in de sales corner…

De bekende Nederlandse Rolex dealers hebben er allemaal een paar liggen maar die hebben naar verluid eerst hun grootste klanten gebeld.

Maar jij kunt ze natuurlijk zelf ook een belletje geven.

Bedankt voor de heads up trouwens. Ik zit niet zo in Tudor en kende alleen de bruin/rode en zwart/blauwe. Deze nieuwe(re) vind ik erg mooi.

En de zwarte uitvoering met een blauwe bezel? Ik vind namelijk de “goude” kleuring om de wijzers en op de plaat een mooie vintage look geven, wat de blauwe versie niet heeft.