Jaarlijks ritueel?
Weet iemand of dit automaten zijn?
Jaarlijks ritueel?
Weet iemand of dit automaten zijn?
Zo te zien hebben er een paar een gangreserve aanduiding en eentje heeft een open hartje.
Ik weet niet of dit bij een quartz gebruikelijk is dus ze zouden wel eens mechanisch / automatisch kunnen zijn.
Waarschijnlijk weer chinese automaten.
Ik heb er een jaar geleden één gekocht, en vond ze de €50 wel waard.
Groeten,
Martin
Of het jaarlijks terug zal keren, is nog even afwachten. De verkoop is natuurlijk niet spectaculair, aantallen zijn maar klein. Mocht je er ééntje willen hebben, wees er vroegtijdig bij. De meeste filialen krijgen 1 á 2 doosjes van 6 stuks, 1 exemplaar van elk horloge.
Voorzover te bepalen zijn het Chinese uurwerken, maar van merk/type heb ik geen flauw idee. Ze zijn afkomstig van Krippl Watches (even googlen …)
Excuus voor de zéér brakke foto’s, een telefoon is ook eigenlijk om mee te bellen. Maar het geeft een beetje een idee. Plus wat info omtrent de specificaties …
Er zijn in totaal 6 verschillende varianten, 4 automaten en 2 quartz horloges.
Model Como:
automaat, 24-uurs aanduiding, gangreserve aanduiding, glasbodem
Model Sevilla:
automaat, 2 tijdzones, “tourbillon design” (deel van uurwerk zichtbaar door wijzerplaat) , glasbodem
Model Leonardo:
automaat, panoramadatum (“big date”), maand- en weekdagaanduiding, flyback secondewijzer, glasbodem
Model Salvatore:
automaat, panoramadatum (“big date”), maand- en weekdagaanduiding, flyback secondewijzer, glasbodem
Model Experience:
quartz, chronograaf, 24-uurs aanduiding
Model Supreme:
quartz, 24-uurs aanduiding
Zo op het eerste gezicht vind ik die vierkante linksonder wel leuk. Jammer dat die Aldi horloges er vaak een stuk minder goed uitzien als je ze in handen hebt.
Kunnen we ze bij jou niet bestellen Albert? Ik wil dolgraag een Model Leonardo, voor dat geld echt een mooi horloge!
Henrik, helaas kan ik je daar niet mee helpen. Ik had het best gewild natuurlijk, maar ik ben werkzaam op een hoofdkantoor en deze “ALDI Actueel” aanbiedingen worden puur en alleen in de winkelfilialen verkocht, vanaf de datum van ingang en niet eerder, zonder reserveringen e.d.
Personeel heeft wat dat betreft ook geen voordelen, de klant staat toch echt voorop …
Wat ik je wel kan vertellen is dat iedere winkel sowieso één exemplaar van ieder horloge heeft. Enkele grotere winkels krijgen er 2 (of heel misschien 3), maar ga uit van één. Zorg dus dat je er op tijd bij bent …
de klant staat toch echt voorop …
Wat ik je wel kan vertellen is dat iedere winkel
sowieso één exemplaar van ieder horloge heeft.
Enkele grotere winkels krijgen er 2 (of heel
misschien 3), maar ga uit van één. Zorg dus dat je
er op tijd bij bent …
Mijn Hemel wat een bullshit! ’ De klant staat voorop…’ Zeker alleen die ene of die twee klanten die op tijd zijn. Kortom VOLKSVERLAKKERIJ.
Maar goed dat het ‘sterk gelimiteerde series’ zijn… . pfffffffffffff
hcptdg Schreef:
Mijn Hemel wat een bullshit! ’ De klant staat
voorop…’ Zeker alleen die ene of die twee
klanten die op tijd zijn. Kortom VOLKSVERLAKKERIJ.
Maar goed dat het 'sterk gelimiteerde series’
zijn… . pfffffffffffff
Nou nou …
Ik bedoelde ermee dat de klant voorop staat t.o.v. het personeel. Dat ze gelimiteerd genoemd worden neem ik ook met een flinke korrel zout … en dat er maar 1 of 2 per winkel geleverd worden, daar heb ik helaas geen invloed op. Ik ben ook maar een loonslaaf …
Horloges zijn in dit geval gewoon mierenlokdoosjes, meer niet.
Ik vind het wel leuk dat ze het doen Hans, en onder welke noemer dat gaat… Kan me niet schelen. Ik ga iig op 2 december 's nachts voor een Aldi liggen. Als ik 's ochtends wakker word met mijn portemonnee nog op zak ben ik de eerste!
En wat heb je dan, een bamiklokje…
Voor maar 50 euro!?! Het is gewoon een leuk speeltje met grand date, retrograde seconde… dat heb ik nog niet. De vorige Aldi serie die twee keer zo duur was vond ik ook erg leuk.
Sorry, ik had je hoger ingeschaald…
Man, ik kan zooooo laag dalen
Quod erat demonstrandum
Roma locuta, causa finita.
Als:“Dat heb ik nog niet.” bij mij een criteriun wordt om een horloge te kopen willen jullie dan contact opnemen met het Riagg voor me.
Als:“Dat heb ik nog niet.” bij mij een criteriun
wordt om een horloge te kopen willen jullie dan
contact opnemen met het Riagg voor me.
RIAGG: Rikketik Is Al Gevaarlijk Genoeg
Hahahaha, die is grappig.
Maar ehrr, ik heb al gebeld hoor Dreski, maar het was al bekend.