Aldi automaten?

Hallo! Jij reageert onfatsoenlijk. Jouw reactie heeft echt geen pas en je onderscheidt je hiermee in negatieve zin ten opzichte van de andere forummers hier. Of doe je het er om? Beetje oordelen over anderen is ook nogal makkelijk
.
Overigens geef ik nergens toe dat het een kapot ding is (waar lees je dat??), dus daar zit je ook al fout. Sterker, ik heb geroepen dat mijn Aldi klokjes het prima doen.

Beetje makkelijk ook om te roepen ‘kijk maar op internet’ als ik je vraag om te noemen waar jij dan betere waar voor hetzelfde geld weet. Als je zoiets roept, moet je ook met concrete voorbeelden komen. wel zo aardig.

Als je niet fatsoenlijk kunt posten, of een zinvolle, nuttige reactie kunt geven blijf dan gewoon weg hier.

(tu)(tu)

Heb ook nog geen enkel steekhoudend argument gehoord van de veteraan (of zo).

Hij moest wellicht nog wat ‘inlopen’. Salvatore loopt nu goed en houdt mooi de tijd.

hans

kan er nog geld mee verdienen… ze staan al voor 65,00 op MP

http://link.marktplaats.nl/215514535

Wat een reaktie zeg, V3T3RAN…
Mijn Aldi-klok van 50 euro ontstijgt dat niveau ruimschoots!

Ik ben evenals een aantal mede-forumleden zeer tevreden over dit klokkie en hij loopt nog steeds goed. Prijs/kwaliteit is dus enorm goed. Tijdens de feestdagen zelfs veel positieve reacties gekregen over het uiterlijk van deze klok. Ja, ook ik weet dat er zelfs merkhorloges (Seiko5) te krijgen zijn voor hetzelfde geld, maar je hebt een horloge-tik of je hebt m niet…

met vrolijke groet,

Dennis

Ja maar dat zijn dan ook wel hele mooie foto’s :smiley:

van jou soms(:smiley:

Was het maar waar :slight_smile:

Hé, da’s de Salvatore van vorig jaar: