Alles bewaren van je Rolex dus!

Deze man is denk ik wel blij dat hij alles bewaard heeft van zijn GMT!

Gekocht voor 120 dollar.

Nu waard:

Filmpje kijken! :stuck_out_tongue:

1 like

Oud filmpje. Estimate klopt ook niet. 75K usd voor een enorm afgekloven exemplaar met een lume issue…

Is al langs gekomen in dit theater :slightly_smiling_face:

Blijft leuk om te zien natuurlijk :+1:t4:

1 like

Je maakt een grapje toch? Afgekloven?

Absoluut niet, kijk hoe dik die lugs zijn, zijn zelfs nog sporen te zien van de chamfers.
Originele bakelieten inlay, hij zegt 30-40 watch only en 75k voor de full set, het zou me absoluut niet verbazen als die dat soort nummers zou halen…

1 like

Hartstikke cool maar de plaat en wijzers hebben gifgroene lume, weg topprijs.

1 like

Wellicht, maar afgekloven is niet waar.

:rofl: :joy:

Laat me raden, een Rolex is alleen voor patstertjes die graag gezien willen worden is en een Seiko biedt meer waard voor zijn geld? Mag hoor, ieder zijn pret! Verder sluit ik me aan bij het commentaar van RJ.

1 like

@skv draagt een GMT-Master.

Summary

Wat betreft die schatting, daar kan ik wel achter staan. Lekker cashen Henk!

1 like

Waar heb jij het nou weer over met je Seiko gebrul?

Kijk verder die lume van dat ding uit het filmpje dan. Qua kast bedoel ik dat hij zo gedragen is dat de finish bijna helemaal shiny is geworden, niet dat hij gepolijst is.

Die waardebepaling slaat nergens op want de plaat is verkracht.

Qua finish wel. Daar doelde ik op. Maar dat boeit voor de waarde niet, maar wel de lume.

Wat is er precies mis met de wijzerplaat? Behalve het feit dat 'ie al 50 jaar oud is… kom wel eens platen tegen waar alles er al afgelazerd is en zelfs die brengen nog dikke cash in het laattje.

Daar denkt die knakker vast anders over, … :sunglasses:

Kijk nog eens goed naar het filmpje. Kleur van de lume klopt niet, heeft iemand overheen zitten smeren. Dat bedoel ik met issue. Maar dat zal je wel niet zien, met je Seiko praatjes. Ben wel benieuwd naar jouw Rolexcollectie nu. :sweat_smile:

https://omegaforums.net/threads/antiques-roadshow-rolex.62429/

Hier zijn ze het niet met je eens, en deze lui weten wel waar ze het over hebben.

2 likes

Jonges, alle azijnpisserij en money-talk terzijde, dit is toch een geweldig verhaal, en een prachtig horloge!

Lekker genieten vond ik dat filmpje :slight_smile:

Volgens mij een gentleman met een hoop leuke levendige verhalen, al dan niet met een rol voor zijn geweldig horloge, om te bespreken met een flesje whisky.

7 likes

Een geweldig verhaal!
En die 75k haalt hij wel hoor. Bij Amsterdam vintage watches verkochten ze er een aantal maanden terug een voor ruim 100k!!
Maar wat maakt het bedrag uit? Het is en blijft een prachtig horloge met een geweldig verhaal.

3 likes

Inderdaad! Laat ons vooral ophouden met alles té serieus te nemen en te vertalen naar $$$. Dat hebben ze op OF ondertussen echt veel beter begrepen.

2 likes

Absoluut :slight_smile:

Waar haal je die wijsheid vandaan?

Waar maak je uit op dat ze het niet met mij eens zijn?

Ik zie nergens een discussie over de lume.

Had het over je opmerking dat de waarde te hoog was geschat