Speciaal voor dat soort druk gemaakt. Geen reservoir, koeling voorzien etc.
Maar het zijn vrijwel altijd chinese merken, of rebadged.
Speciaal voor dat soort druk gemaakt. Geen reservoir, koeling voorzien etc.
Maar het zijn vrijwel altijd chinese merken, of rebadged.
Oh kende ze niet, interessant. Koeling zal inderdaad wel nodig zijn😂. Lucht comprimeren geeft naast de pomp al een bak aan warmte.
Van 200 bar naar 2 bar zal lastig worden.
Er zijn wel mogelijkheden om de druk terug te schroeven naar zo’n 80bar.
Of een duikfles nemen met regulator er op.
Ik zou toch meer behoefte hebben aan een stofzuigertje. Die heb je vast ook in je opleiding. Als je daar nou een goedkoop alternatief zou vinden, zou ik erg blij worden.
Die hangt er wel, maar vooral voor de sier. Die doet het helaas niet.
Ik zal wel is wat gaan googlen als ik weer ergens beland ben waar ik me stierlijk verveel.
Ik ben is gek gaan doen en heb ik een horloge met een Valjoux 7750 gekocht. Deze moeten we uiteindelijk in Hasselt servicen en ik ben van mening dat je beter vooraf zo veel mogelijk kennis kan hebben voordat je aan de stof begint. Waarom? Omdat ik van mening ben dat je dan direct de juiste vragen kan stellen zodra je aan dit onderwerp gaat beginnen omdat je al wat problemen ervaren hebt. Dit heeft me in mijn studie ook veel gebracht destijds. Er zullen er hier veel mee oneens zijn maar so be it . Uiteindelijk is het ook leuk om uitstapjes te maken ipv alleen maar handopwinders. Het zal uiteindelijk niet perfect zijn maar wel beter dan waar het vandaan komt. Mochten mensen tips hebben voor de weg terug zijn die altijd welkom!
Deze had ik voor een prikkie kunnen kopen omdat deze veel te snel liep. Uiteindelijk stond het afregelkompas veel te ver, voorbij de bocht . Gelukkig is de spiraal nog intact, en liep deze weer op tijd maar was wel sterk toe aan een service. Nu wat nodige vetten bestellen en wat onderdelen zodat die weer in elkaar kan.
Uiteindelijk ga ik deze documentatie aanhouden voor de smering etc.
Ik vond hem wel degelijk en uitgebreid ogen. https://www.watchmaterial.com/content/eta_7750-7765.pdf
Hierbij wat mooie plaatjes!
Het is bijna griezelig hoe proper al die onderdelen er uit zien
Stiekem heb ik een nieuw uurwerk uit elkaar gehaald om jullie te foppen.
Mooi project! Dit trekt mijn ocd goed. Maak je dit met een spiegelreflexcamera?
Ja, andere leuke bezigheid.
Ik las zojuist in mijn mailbox dat de 2L ultrasoon is opgestuurd en onderweg is, helemaal gratis.
Als je het verhaal erachter niet hebt gelezen, dan hier in het kort: Ik heb in nov 2023 een ultrasoon gekocht en een paar weken terug wou ik 'm aanzetten en toen brak de plastic aan-uitknop uit de kast en kon ik het niet meer gebruiken. Ik ging naar hun website om een nieuwe te bestellen, maar voor ik dat ging doen las ik op hun site dat ze ook onderdelen kunnen ver\zenden als er iets stuk gaat, dus ik had een mailtje gestuurd met het vriendelijke verzoek om een knop op te sturen, ik had ook de rekening en een foto van de ouwe machine mee gestuurd. Ik kreeg pas na het weekend een bericht terug, want ze waren op vakantie, in die mail werd mij gezegd dat ik een geheel nieuw exemplaar krijg opgestuurd, maar dat zou dan volgende week woensdag worden, en vandaag kreeg ik dus bericht dat de machine is opgestuurd.
Ik vind dit echt een superservice van Mountain Wolf, dit had ik echt niet verwacht.
Ik kon het ook niet geloven en toen ik dus vandaag die mail kreeg was ik erg blij verrast, het waren geen loze woorden, maar echt gemeend.
Bijna 1 jaar gebruikt en toch een nieuwe krijgen, dat maak je nergens mee, behalve bij Mountain Wolf uit Doetinchem.
Dat is pas klantvriendelijk, klasse bedrijf.
Dat is ook je afstudeer project dacht ik, of zit ik er naast.
Dat is gewoon de wet hoor. Over de hele EU in ons geval - twee jaar garantie, minimum. Kunnen ze niet onderuit. En het is voor hen gewoon goedkoper een nieuw toestel te sturen dan een dure lokale hersteller er 30 minuten te laten aan werken.
Misschien ook maar 1 bestellen bij ze!!
Goede garantie service.
Ik was al tevreden geweest als ze een knop hadden opgestuurd, die kan ik er zelf wel inzetten.
Dus in plaats van een knop, krijg ik een geheel nieuw exemplaar, dat vind ik nogal wat. Nou was ie niet zo duur maar toch erg aardig van ze dat ik een nieuwe krijg.
Heb je dus nog geen ultrasoon, neem maar een 2L die is op dit moment 59 euro, 149 voor 59, neem dan ook een fles reinigingsvloeistof, 2.5 liter had ik toen genomen, daar zit nu nog wel een liter in.
Doe ze maar gelijk de groeten van me, en zeg maar dat ik erg blij met ze ben en flink reclame maak voor hun bedrijf
Ja maar dan zal ik het wel zonder documentatie moeten kunnen verwacht ik. Er zal dan wel meer tijdsdruk op zitten. Maar dat duurt gelukkig nog wel even.
Klein ontwerpje wordt nu geprint. De zwarte dingen zijn geprint, het metaalkleurig is een 12mm alu pijp en het rode het pennetje. Uiteindelijk zal ik onder het bureau een compressieveer maken dusdanig dat de pen automatisch terug schiet in de houder (idee gejat van de opstelling in Hasselt ). Zal nog wel paar keer aangepast worden omdat het niet sterk genoeg is o.i.d.