HP-zweet.
Zou zelf op zoek gaan naar een knop. Zonde om dat apparaat weg te doen als je het eenvoudig kan fiksen.
In eerste instantie had ik ook om een knop gevraagd, maar toen werd me direct een nieuw exemplaar aangeboden, gratis en voor niks. Dat maakt het zo bijzonder, dat een bedrijf dat zo aanbiedt. Het apparaat met de stuk gegane knop hoef ik ook niet weg te doen, ik kan er altijd nog een andere opzetten.
Weer een stap gemaakt hierβ:joy:. Blijf het niet de leukste uitgave vinden. Maar ik kan hoop ik wel een hele tijd vooruit. Die lubeta is wel maar anderhalf jaar goed
Veel beurtjes doen de komende tijd
Die Lubeta is wel erg fijn spul trouwens.
Jup! Krijg ik nooit op
gebruik je dit voor nog meer dingen dan die reversing wheels?
Ik wel, gooide hem laatst al om
Nee alleen daarvoor.
Dat heb ik een keer bij mijn potje 9010 gehad. Was mooi leeg gelopen.
Wat zonde. Ik ken mezelf daar al te goed voor dat ik alles direct dicht maak na gebruik.
Ik nu ook
Waar gebruik je die voor? Wat ik zo snel kan vinden zijn lagers. Voor automaat horloges?
Zie de 2 opvolgende berichtjes
Ja idd de V105 voor de wisselaars, de V106 voor rotorlagering, maar die laatste gebruik ik niet.
Waar koopt ieder zijn kronen? Ik moet over op een split stift en deze is dunner. Ik meet bij die stift een dikte van zon 0,87mm dus ik verwacht iets als βtap 9β, lees ik veel bij cousins.
Misschien is dit iets. Geen bekende van me.
Diverse kronen/knopjes voor horloges op te winden. Antiek
Bieden
Ik heb kronen liggen met de honderden. Als je precieze maten/type weet kan ik wel eens kijken
Oh hier zal vast wel iets tussen zitten. Zal er is naar gaan vragen wat die in gedachte had. Thanks voor de tip.