Bruut hoor! Breitling is normaal gezien mijn ding niet maar deze haalt het mooiste van hun typische stijl boven. Zal het ook goed doen op ‘ruwer’ leer denk ik zo.
Van harte gefeliciteerd, dat is exact de route die ik wil bewandelen. Maar heb zelf de steelfish als grail. Ga voorlopig voor wat goedkopere merken. Wat een mooi ding trouwens. Bij de nieuwere breitlings mis ik het breitling gevoel een beetje,komt denk ik door het ontbreken van de rider tabs. Maar bij deze mis ik het gevoel helemaal niet (ondanks het ontbreken van die tabs).
Ik vind het een stoere klok en kwalitatief zit 't natuurlijk goed met Breitling. Persoonlijk vind ik zowel de Pan Europ als de Cocktail fraaiere horloges om te zien. Maar als dit jouw droomklok is. Gefeliciteerd en geniet ervan!
Is de vorige colt, dus het oude model. De kastvorm moet doen denken aan een colt revolver… Dit was de eerste colt zonder rider tabs… Breitling is er snel van terug gekomen (lage verkoop) en heeft hun instapper snel weer de herkenbare stijl terug gegeven: