Alles verkocht voor deze Breitling !

Heb al mijn horloges verkocht om deze Breitling te kopen dwz een Hamilton Pan Europ een Seiko sarb065 Cocktail en een vintage YEMA !!

Ik ben zeer tevreden en heb er zeker geen spijt van dat ik deze keuzes gemaakt hebt.

Hier nog wat foto’s van de Breitling…

Ook nog even op mijn Hirsch lederen band gezet !!

Reacties altijd welkom natuurlijk.

23 likes

zonde hoor

5 likes

goede keuze, erg mooi horloge!

1 like

Kijk zo doe je dat, doelgericht toewerken naar een mooie klok! Gefeliciteerd! :+1:

Dat is precies wat ik voor had klopt en nu naar de volgende stap alleen die kanon niet bekend voor mezelf !!

Mooie klok hoor! Geniet er van!!!

Bruut hoor! Breitling is normaal gezien mijn ding niet maar deze haalt het mooiste van hun typische stijl boven. Zal het ook goed doen op ‘ruwer’ leer denk ik zo.

Mooie en goede keus heb je gemaakt, kun je lang mee vooruit.

1 like

Naar ‘ruwer’ leer ga ik inderdaad op zoek… Dacht misschien aan zoiets !

3 likes

Mijn beste,

Met de juiste inzet, goed gescoord.:+1:
Goed hoor!!
Geniet et van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Van harte gefeliciteerd, dat is exact de route die ik wil bewandelen. Maar heb zelf de steelfish als grail. Ga voorlopig voor wat goedkopere merken. Wat een mooi ding trouwens. :+1: Bij de nieuwere breitlings mis ik het breitling gevoel een beetje,komt denk ik door het ontbreken van de rider tabs. Maar bij deze mis ik het gevoel helemaal niet (ondanks het ontbreken van die tabs).

Precies wat ik voor ogen had. Ko kan misschien ook iets mooi maken.
Welk model Breitling is dit trouwens?

Proficiat! :+1:

Mooie klok.
Voor mij is het ontbreken van de rider tabs juist een pre

Denk dat de stap van kwantiteit naar kwaliteit een goede is. Vooral de leren band staat hem goed. Ben zelf verder niet zo van de breitling…

Ik vind het een stoere klok en kwalitatief zit 't natuurlijk goed met Breitling. Persoonlijk vind ik zowel de Pan Europ als de Cocktail fraaiere horloges om te zien. Maar als dit jouw droomklok is. Gefeliciteerd en geniet ervan!

Steelfish is ook een erg fijne klok!

Leer is 100 x mooier dan rubber…

Het model is Breitling Colt 44 superquarts !

Is de vorige colt, dus het oude model. De kastvorm moet doen denken aan een colt revolver… Dit was de eerste colt zonder rider tabs… Breitling is er snel van terug gekomen (lage verkoop) en heeft hun instapper snel weer de herkenbare stijl terug gegeven:

Dit is overigens mijne, ik ben er super blij mee. :smile:

4 likes