Alles verkocht voor deze Breitling !

Is dit de nieuwe 44 of de eveneens oudere colt 41mm ?

Zeker ook een heel mooi horloge…
M

Mooi! Heb dezelfde en kan er nog iedere dag van genieten wanneer ik deze zie. Heb m momenteel op de stalen band. Daarnaast ook in het bezit van zijn opvolger. Vandaag toevallig naar de winterband gewisseld… Staat overigens ook mooi op de colt 44

1 like

Dit is de nieuwe 44mm!

Ik was al een tijdje naar de colt aan het kijken… Die jij hebt vond ik ook al mooi, maar ik twijfelde, mede vanwege de rechte stalen band die dus niet aansloot op de kast. Toen het nieuwe model uit kwam met deze verbetering, maar ook met de oude klassieke rider tabs ben ik overstag gegaan.

Lijkt me een goede keuze…dit horloge is voorbij gekomen en kon ik niet laten schieten…het nieuwere model Colt gaat er zeker komen maar moet daarvoor weer even geduld hebben :grin: !!

Persoonlijk vindt ik dit model wat minder geslaagd zonder rider tabs maar afgezien daarvan gefeliciteerd met je aanwinst.
Ik ben benieuwd of het bij 1 blijft :grin:

Mooi man, gefeliciteerd! Die Hirsch kan ie goed hebben, mooi afwisselen met rubber zou ik zeggen.

Proficiat :thumbsup:
Eenvoud siert ! Mooi horloge hoor .
Veel plezier ermee.

Pieter.

Congrats

Gefeliciteerd met je breitling

Daar hoef je inderdaad geen spijt van te hebben.
Dit is voor mij één van de mooiere Breitlings. Mede vanwege die bezel. Al kan ik nog steeds die schroefjes in de zijkant niet begrijpen bij Breitling.

Topper!
:+1:

Gefeliciteerd met een van de mooiere breitlings!

Als Breitling fan, kan ik niets anders zeggen dan MOOI.

Mooi horloge. Beter 1 mooie dan 10 lelijke. Kwaliteit is belangrijker dan kwaniteit. Heel veel draagplezier!

Begrijpelijk, maar naar 1 horloge gaat mij persoonlijk te ver. Ben zelf wel danig aan het inkrimpen om een hoger niveau te bereiken, maar ergens tussen de 10 en de 15 horloges zullen er het wel blijven.

Veel plezier met je mooie Breitling!

:+1::confetti_ball::notes::beers::star2::tada::clock130:,
Dwz gefeliciteerd met je mooie klok!

Nice! Absoluut geen Breitlingfan maar deze kan ik wel waarderen! Dial is gaaf, maar vind de bezel weer net wat minder. Ik had je oude collectie ook wel op deze ingeruild denk ik!

De Hirsch band staat hem inderdaad ook erg goed!

Proficiat en veel draagplezier!

Gefeliciteerd! Zeker op lichtbruine band erg mooi! Daar had ik die andere klokken ook op geruild. Hoef je ook niet steeds na te denken over wat je om gaat doen :wink:

Geniet van je Breitling
op een mooie croco super :sunglasses:

Goed bezig. Geniet van je mooie klok.

gr. Hans

Goed bezig Luuk!