Mooi horloge en dappere actie.
Geeft het je ook rust? Ik merkte dat bij mij zelf in ieder geval wel. Ik heb nu nog ‘maar’ zes.
Gefeliciteerd met deze mooie Breitling
Geeft me zeker rust merkte dat ik meerdere horloges in de kast liet liggen vandaar deze keuze…allemaal bedankt voor de reacties !
Ben nu nog op zoek naar een mooie suède of militaire band die erop kan dus suggesties of foto’s zie ik graag tegemoet…
Ik ben officieel jaloers. Mooi horloge man!
Gefeliciteerd met je Breitling .
Veel plezier met je mooie aanwinst!
Grappig trouwens alles verkopen en voor 1 klok gaan, hoor je hier vaker laatste tijd
Van Breitling zelf zijn er twee military banden verkrijgbaar, gisteren ook nog even naar gekeken.
Zwarte ziet er erg mooi uit, alternatief is khaki green.
Klopt kosten alleen 160 euro en zoek eigenlijk een leuk alternatief vandaar…eigenlijk zoals ik ook de Hirsch band gekocht heb en niet de originele !
Zijn vrij prijzig inderdaad, mocht je wat vinden ben ik misschien ook wel geinteresseerd:)
Akkoord…zie graag evt voorbeelden van jouw idee ook tegemoet ! Ik zal een foto maken als ik wat gevonden heb…
Ik heb mijn colt 44 momenteel op de professional 1 band zitten. Heb de zwart leren originele band momenteel op de colt auto. Gebruik de leren band om tussen beide te wisselen:). Hoe draagt de rubberen band?
Prettig alleen is die van mij wat lang dus dat is even wennen maar ben zelf wel tevreden met het uiterlijk van het horloge icm de rubberen band.
Ik wil alleen een mooie aparte band eraan zoals de Hirsch band en zodoende wil ik graag nog iets anders apart erbij…
Goede keuze om 1 horloge te kiezen uit een hoger segment ipv een 3 tal middenmotors. Veel draagplezier!!