Zojuist gemeten, mijn pols is 18 cm, dat geeft de burger moed:sweat_smile:
Ik zou een rolex kopen.
Even serieus. Als t kan waarom niet? Tis niet alsof je je horloges niet terug kunt kopen.
Al zit er voor mij weinig visueel verschil tussen beide Sinns (je huidige en t model wat je wilt)
Koop een ander horloge nu het nog kan. Voor de prijs van een UX met tegiment koop ik een Citizen Chronomaster washi met papieren wijzerplaat in titanium, met Duratect Platinum coating.
Want zeg nou zelf een watch head die alleen al 110 gram weegt, 44x13,3mm groot is en dan nog met een stalen band er bij… Dan heb ik liever vedergewicht 37mm GADA aan de pols. Als het tenminste een
moet zijn. Heb je bij de Chronomaster nog Perpetual Calendar ook. En +/- 5 seconden per jaar op zonne-energie.
Maar wat Sinn betreft: Maak er een gezellig weekendje Freiburg van. Daar zit een Sinn dealer die veel in huis heeft.
Heel misschien en ja dit is even wennen gaat het niet om jou maar om wat TS graag wil.
Jezelf inleven in een ander je zou het eens kunnen proberen.
Die ouwe duiker daar ga je spijt van krijgen😱
Dit zal de inspiratiebron geweest zijn:
Verder is 44mm natuurlijk veel te groot voor de meeste mensen
Wel een beetje een clickbait titel. Bij een klapper denk ik niet aan een Sinn.
Hangt ook af van de lug to lug en de hoogte. Diameter is voor mij niet alles bepalend het gaat vaak om het totaal plaatje.
Maar het is natuurlijk per persoon verschillend.
Want?
Die oude Citizen zou ik ook mooi houden als beater. Toffe ruige looks zo afgeleefd
Op de site van Sinn staat een kaartje met verkooppunten in Duitsland. Een aantal dicht tegen de grens aan. Wellicht is dat op rij afstand? En evt van te voren even bellen of ze het model hebben liggen wat je wil passen.
Goed punt! Toch iets om mee te nemen mocht je juist een gave automaat tegenkomen, of één van je huidige Sinn houden kan ook natuurlijk.
Ik zat ook te denken aan Breitling voor HAQ, de Endurance Pro of de Colt bijvoorbeeld.
In ieder geval veel plezier gewenst met de (nieuwe) zoektocht
Let wel op, de ux draagt compleet anders als de ezm 3. Ik vind de ezm 3 veel comfortabeler dragen. De ux is heel mooi met de stalen band, maar Ik vind hem dan ook heel leuk dragen met een mn strap
Waarom zou ik een papieren wijzerplaat willen😉. Zoals ik al aangaf doen dressy horloges me niet zoveel meer. Ik bewonder de technieken die Citizen gebruikt, maar deze horloges trekken me totaal niet. Overigens heeft de Sinn UX wat technieken/prestaties betreft minimaal zo veel in huis als de Citizen, ook een HAQ, oliegevuld, bewegende piston voor drukverschillen, tot 12 km diepte getest, duikbotenstaal (antimagnetisch en anti corrosie) tegimented (1200 vickers volgens mij), etc.
Dankjewel, met de levertijden die Sinn momenteel heeft zal het sowieso nog wel even duren😂
Ik heb wel spijt van de verkoop van meer horloges, voornamelijk van Tina😉.
Voor mij is het een klapper omdat ik bijna al mijn horloges moet verkopen om de UX te kunnen financieren. Gezin met opgroeiende kinderen, mijn vrouw ziet me aankomen als ik zomaar bijna 3k opneem voor een extra horloge🙂. Overigens vind ik het in technologisch opzicht ook een klapper en binnen de Sinn stal ook…
Dat is ook weer waar, bovendien brengt hij relatief gezien ook weinig op. Het is alleen dat meerdere horloges onrust geeft in mijn hoofd, als je begrijpt wat ik bedoel…
Voor mij ook niet enorm belangrijk, maar als ik dan toch één horloge koop dan liever met zoveel mogelijk opties!
Heeft er weinig mee te maken. In die situatie zitten de meeste mensen hier volgens mij