Ik begrijp zeker wat je bedoel. Zelf ook lang geprobeerd om de ‘one and only’ te vinden. Maar uiteindelijk opgegeven. Probeer het nu op drie tot vier te houden.
Je draag niet iedere dag dezelfde kleren en je eet ook niet iedere dag hetzelfde dus ja. Waarom dan maar één horloge he…
Het is maar hoe je het bekijkt, wat ik bedoel is dat we in een relatief dure periode van ons leven zitten. Als de kinderen het huis uit zijn en op eigen benen kunnen staan , ik hoop dat het nog lang duurt trouwens, dan hebben we wat meer geld over (voor eigenlijk
onnodige zaken😉).
Mijn pols is 17,5 cm dus je moet hem prima kunnen hebben.
Daarnaast is hij relatief dun. De proporties kloppen gewoon.
Het is het enige horloge dat mij na al die tijd (idd 14 jaar) nog steeds niet verveelt.
Overigens zou ik niet gaan voor de full tegiment versie. Ik heb de standaard UX met alleen de tegiment bezel en het horloge ziet er na al die jaren nog uit als nieuw, op de sluiting na.
[quote=“JuKo, post:49, topic:421304”]
Sinn staat trouwens volgende week ook op de horlogebeurs in Düsseldorf.
[/quote].
Helaas gaan we naar Berlijn volgende week😅
Dit zijn de berichten waar ik blij van wordt, het is namelijk altijd leuk dat je gesterkt wordt in je plannen, zeker bij de aanschaf van een horloge. Het horloge ziet er voor 14 jaar inderdaad nog als nieuw uit! Heeft tegiment ook nog specifieke nadelen dat je dat zegt, bijv. andere kleur of ander soort beschadigingen of bedoel je meer dat het onnodig is en weinig toevoegt voor het geld?
Wow, draag je ze ook allemaal, naast liefhebber ben je dan ook een echte verzamelaar🙂. Heb je specifieke modellen of categorieën die je verzamelt of is de collectie meer divers?