Alles verkopen voor klapper

Ik begrijp zeker wat je bedoel. Zelf ook lang geprobeerd om de ‘one and only’ te vinden. Maar uiteindelijk opgegeven. Probeer het nu op drie tot vier te houden.
Je draag niet iedere dag dezelfde kleren en je eet ook niet iedere dag hetzelfde dus ja. Waarom dan maar één horloge he… :grin:

2 likes

Het is maar hoe je het bekijkt, wat ik bedoel is dat we in een relatief dure periode van ons leven zitten. Als de kinderen het huis uit zijn en op eigen benen kunnen staan , ik hoop dat het nog lang duurt trouwens, dan hebben we wat meer geld over (voor eigenlijk
onnodige zaken😉).

2 likes

Ressence volgens mij ook, maar daarbij is het uurwerk wel droog. Drijft de plaatjes voor tijdsaanduiding magnetisch aan.

Heel ander prijskaartje, meer dan 5 Sinns zullen we maar zeggen.

1 like

Haha, leuke vergelijking. Verschil is alleen dat 1 set kleren niet praktisch is en 1 horloge juist wel!

1 like

Sorry, ik kende serieus een Deutsche Tina op vakantie.
Het was zo’n makkelijke om te maken… I couldn’t help it…:see_no_evil:

1 like

Mijn pols is 17,5 cm dus je moet hem prima kunnen hebben.
Daarnaast is hij relatief dun. De proporties kloppen gewoon.
Het is het enige horloge dat mij na al die tijd (idd 14 jaar) nog steeds niet verveelt.

Overigens zou ik niet gaan voor de full tegiment versie. Ik heb de standaard UX met alleen de tegiment bezel en het horloge ziet er na al die jaren nog uit als nieuw, op de sluiting na.

1 like

Ik zou zeker alles verkopen voor een klapper. Maar dan wel doorsparen voor een Rolex.
Een sub of gmt zou ik doen.

Uiteindelijk wil je toch een Rolex :ok_hand:

3 likes

Mocht je nauwelijks tot niet wisselen met je horloges en heb je er geen klik meer mee, dan zeker verkopen en dat ultieme horloge aanschaffen.

Sinn staat trouwens volgende week ook op de horlogebeurs in Düsseldorf.

1 like

Leuk merk, dankjewel. Ik kende het nog niet. Niet mijn soort horloges, maar gave technieken en spectaculair om te zien!

1 like

[quote=“JuKo, post:49, topic:421304”]
Sinn staat trouwens volgende week ook op de horlogebeurs in Düsseldorf.
[/quote].
Helaas gaan we naar Berlijn volgende week😅

2 likes

Rolex of Patek, daar kan je je nooit een buil aan vallen :+1:.

1 like

Ik vind Rolex saai, mag dat🤫. Wel goede horloges natuurlijk!

5 likes

Ik heb er weleens mee mogen spelen. Het is totaal fascinerend. Lichtgevende massa op die platen, zichtbaar uit elke hoek.

Maar een prijzen… :flushed:

1 like

Zijn ze ook! Daarom wil je hem ook. Anders moet je over 3 weken weer opzoek naar een nieuwe klapper.

1 like

Dit zijn de berichten waar ik blij van wordt, het is namelijk altijd leuk dat je gesterkt wordt in je plannen, zeker bij de aanschaf van een horloge. Het horloge ziet er voor 14 jaar inderdaad nog als nieuw uit! Heeft tegiment ook nog specifieke nadelen dat je dat zegt, bijv. andere kleur of ander soort beschadigingen of bedoel je meer dat het onnodig is en weinig toevoegt voor het geld?

Als je een keer de UX wil passen stuur maar een PB :beers:

1 like

Ik zit wat aan de andere kant van het spectrum t.o.v. jou: ca. 120 horloges (of iets meer, ik durf niet alles te gaan tellen).

Er zit alleen geen enkele Rolex bij, ik vind die dingen zo zaaddodend saai… Je staat dus zeker niet alleen in die mening.

4 likes

Heerlijke stad!

Hier kun je wat dealers vinden in Berlijn.
https://www.sinn.de/en/Sales_and_Service_Partners.htm#DE

2 likes

Wow, draag je ze ook allemaal, naast liefhebber ben je dan ook een echte verzamelaar🙂. Heb je specifieke modellen of categorieën die je verzamelt of is de collectie meer divers?

De kleur van tegiment is anders, beetje meer gelig.
Maar dat zie je alleen als je de tegiment bezel naast de non-tegiment kast ziet.

Ik wist destijds 0,0 van tegiment en zo, vond het geld weggooien aan iets wat ik niet echt begreep.
Achteraf een prima keuze :joy:

1 like