Alles verkopen voor klapper

Het is een coating en uiteindelijk zullen ook daar krassen op komen. Daar kun je dan niks aan laten doen zoals bijvoorbeeld wel kan met een cape cod doekje of een schuursponsje.

1 like

Dankjewel, had het al bekeken, maar ik vraag me af of er veel dealers zijn die de UX op voorraad hebben. Morgen maar eens een mailtje aan wagen

1 like

Ik draag in beginsel alles. Natuurlijk niet alles evenveel.

En het zijn miniverzamelingetjes.
bijv.

• chronometers
  • Universal Geneve
  • triple dates
  • chronografen
  • maanstanden
  • tourbillon
  • ultrathin
  • Movado’s
  • Seiko chronografen
1 like

Misschien heb je gelijk, ik ga het zeker meenemen. Een kras meer of minder is ook niet erg op een toolwatch en dat duikbotenstaal is sowieso harder dan staal dat normaliter gebruikt wordt.

2 likes

Precies! Even mailen of een belletje plegen. Ik hoop dat een van AD’s er eentje heeft liggen voor je! Succes en alvast veel plezier in Berlijn :+1:

1 like

Dat is erg aardig, dankjewel! Ik sluit niet uit dat ik er gebruik van ga maken, want je hebt precies de configuratie die me aanspreekt!

1 like

Ik dacht altijd dat tegiment is geweldig en het zal ook heus zo zijn. Maar als je het horloge echt lang gaat dragen ontkom je niet aan gebruikssporen en dan heb ik dus liever geen tegiment.
Bij een service kunnen ze er dan iets aan doen indien gewenst bij tegiment dus niet.

Mijn Sinn is titanium grade 2 nog kwetsbaarder.

4 likes

Grade 5 is wel echt knetterhard hoor…

Tenminste, mijn grade 5 custom Movado heeft geen gebruikssporen na enkele jaren veelvuldig dragen.

2 likes

Dankjewel, komt goed! Heb goede jeugdherinneringen aan Berlijn, ben er 15 jaar geleden geweest toen ik student was.

2 likes

Klopt mijn citizen is zogenaamd super titanium heb ik nu al 15 jaar denk ik.

1 like

Squale! :crazy_face:

Maar on topic. Eigenlijk is de ts gewoon de ideale one watch guy.

Die Citizen ziet er trouwens erg gaaf uit! Lekker die good old 62mas look.

Ik denk wel dat jijzelf hier al heel goed over nagedacht hebt. Ik zou idd even wat sinn ad’s afbellen of ze dat model op voorraad hebben om te passen. Want meten is weten.

Succes.

2 likes

Hmm, ik begin te neigen naar niet-tegiment nu… Overigens zou ik mijn horloge nooit laten bijwerken oid, dan liever een paar krassen! Trouwens, voor het echt ruige werk heb ik de G-shock nog!

1 like

Ik zou het een gedoe vinden om het horloge naar Sinn te sturen voor een batterijwissel. Dan zou ik eerder op zoek gaan naar een Solar horloge.

1 like

Het is inderdaad een lekkere vintage klok zo, rubber bandje past er ook goed bij, alleen dat gelijk zetten hè :wink:.

Als het professioneel gebeurt bij de fabrikant zelf zou ik het overwegen afhankelijk van de schade natuurlijk maar dat jij daar anders over denkt kan ik me ook iets bij voorstellen.

1 like

Eéns in de 7 jaar maar hè.
Als het goed is krijgt je automaatje ook zo af en toe onderhoud en is dan twee weekjes minimaal weg schat ik zo in…

2 likes

Mooi horloge ook! Lekker tool voor een chronograaf! Ik wist trouwens niet dat deze van titanium was en dat terwijl ik twee Sinn catalogi heb liggen hier!

1 like

Eens per 7 jaar volgens mij ook een perfect moment voor nieuwe rubbers natuurlijk. Daar zou ik dus mijzelf niet druk om maken.

1 like

Dit is de 103 Ti diapal.

1 like

Eens in de zeven jaar vind ik prima, mijn auto breng ik jaarlijks weg😂. Verder is het inderdaad ook wel goed om alle rubbers ed te vervangen.

1 like