Komende maandag hup daar gaat weer een horloge. 
Haha, inderdaad als ik eraan denk wat ik dáár voor had kunnen kopen aan horloges…
Ja, maar je horloge brengt je niet naar je werk. 
Nee, maar alles kost geld en dat is prima. Horloges zijn gewoon extraatjes en eigenlijk overbodige luxe. Maar wel erg leuk!
Ik was bizar onder de indruk hiervan:
Zelf heb ik een paar solar horloges van Citizen.
Idem indrukwekkend.
Ik vind het echt tof om te zien als mensen 1 horloge hebben dat ze door dik en dun dragen (lukt me zelf niet tot nu toe) dus ik zou zeggen go for it! Paar banden om te wisselen en je bent klaar
Grappig, ik heb hier ook wel eens serieus naar gekeken, bijna gekocht. Ik vind het echter geen klapper genoeg, de Sinn vind ik dan toch specialer en meer tool! De afwerking is wat ik kon zien op de foto’s wel fenomenaal! Daarnaast radio controlled, wat natuurlijk wel ideaal is, je hebt dan immers geen HAQ meer nodig!
Waarom zou je hem nieuw kopen? Regelmatig staat er wel een exemplaar te koop en door de bouwkwaliteit zijn deze vaak in topstaat.
Dat stukje komt er ook bij kijken inderdaad. Beetje overdreven sentimenteel misschien, maar je hebt dan echt iets wat met je meegaat en overal bent waar jij bent. Oei, ik moet niet vergeten dat het maar gewoon een object is😉.
Geloof me. Ik dacht ook altijd: mwah.
Tot een vriend van me die offshore werkt 'm kocht en mij 'm liet zien.
Value for money: niet te verbeteren.
Als je quartz wilt: kopen.
Dat is natuurlijk wel zo, maar als ik toch één horloge koop dan liever een gloednieuwe. Niet eens voor de krassen en je mag het raar vinden, maar ik heb toch wel sentimentele gevoelens bij mijn horloges en dan kan ik het niet uitstaan dat hij bij een ander om de pols heeft gezeten! Tenzij dit natuurlijk een vriend of familielid is.
Kan ik snappen.
Ik zou ook wel één horloge willen en die altijd dragen. Mijn Sinn is daarvoor eigenlijk een ideale kandidaat.
Maar ik heb ook nog 2 horloges die een speciale betekenis hebben voor mij en daarom niet weg gaan. Man wat een problemen 
Ik heb nu een maand deze Solar Tuna
Loopt na al die tijd nog steeds gelijk met de G-Shock Multiband 6.
Haha, in dat geval niet😉. Sterker nog, in zulke gevallen is de eerste zijn vaak niet zo goed.
Ik begrijp wat je zegt maar ik ben echt heel blij dat iemand de eerste afschrijving op mijn 103 heeft gepakt. Ik ben die persoon zo dankbaar dat ik hem eigenlijk als een familielid zie. 
Mooie klok, heeft deze ook een vergelijkbaar high torque uurwerk als de reguliere versie? Opvallend altijd hoe groot het horloge is en toch uitstekend valt door de korte lugs…
.
Inderdaad, het is een gedoe in Oekraïne, maar hier is het ook niet mis😉. Sinn heeft ook goede kasten vind ik (SÜG) jouw 103 heeft dezelfde kast als mijn EZM3 volgens mij en deze draagt erg lekker!