Alpha, heb je 'm ontvangen?

En ja hoor …vandaag is ie binnen. Het nieuwe typ. Ben gelijk aan het checken tezamen met een quarts of ie wel lekker op tijd loopt. Bandje is wat matig…maar het horloge voelt best zwaar aan de pols. Denk toch dat ik er een mooie rubberen gele of orange band er op gooi. Heeft een van jullie al een andere band er opgezet? graag pic ervan!

Henrik, bedankt!

Henrik,

Bedankt voor alle moeite! Vond het echt super van je! Heb het horloge vandaag ook ontvangen!

groetjes,

MYND

Hier is ie ook binnen!

Toen ik vanmiddag al die reakties las en zelf nog niets ontvangen had begon ik toch een beetje te balen. Tot de buurman aanbelde met een pakje uit Hong Kong…

Henrik bedankt voor deze leuke aktie.

Hij is binnen!!! Ziet er prima uit! Alleen de band…iets minder.
Ik zelf zit aan een rubberband te denken… een van jullie suggusties?

@Henrik, bedankt voor alle moeite! Top (tu)

ik heb m ook

Jup, pakje net open gemaakt, twee Alpha’s. Eén voor een collega en één voor mij.

Een van de twee loopt niet zo heel mooi. Bij de ene neemt de secondewijzer even grote stappen, bij de ander zijn deze stappen op sommige plekken van de wijzerplaat veel groter, alsof er stappen worden overgeslagen.

Hoera, ook hier 2 Alpha’s binnen gekomen. Ik kwam net thuis van mijn werk toen bijna tegelijkertijd de TNT man voor de deur stond. Met een hoop gepulk alle plastic, stickertjes en andere zaken van de horloges gepeuterd. Er is echt geen half werk geleverd om alles in te pakken en te beschermen. De Alpha’s zien er erg leuk uit, boven verwachting. Vanavond heb ik het stalen bandje iets ingekort en de andere vervangen voor een zwart leren alligator bandje.

Henrik erg bedankt voor alle moeite.

Heb je de Locman al?

Hij is binnen ! :smiley:
Henrik, bedankt ! (tu)

Groet,
Werner

Heb er vannachtnog een zwart waterproof bandje met vouwsluiting omgedaan die ik 2 weken van Buran01 heb gekocht staat werkelijk super, is echt af (stalen bandis wat prutserig volgens mijn mening:()

Zal morgen wel foto’tje plaatsen.

Genesis

Ook ik had voordat ik naar m’n werk ging (avond dienst) nog niets…
Zo net huis gekomen en had m’n vrouw een verassing voor me :smiley:
Inderdaad een pakje uit Hong Kong.

Henrik bedankt…

Gisteren het pakje bij mijn ouders aangekomen. Vanavond ga ik hem ophalen!!!

Ik heb vanochtend mijn beide Alpha’s ontvangen en waaauww ::o::o::o::o::o ze zijn fantastisch. X(

Ik was eerst niet zeker of zwart mijn ding was maar nu ik ze in levende lijven zie zijn ze volledig mijn smaak. B)-

Ik verschoot er wel van hoe zwaar en solide de horloge wel is (tu)

Bedankt voor deze geweldige actie Henrik :)-D

Krijgen we nu nog een speciale Alpha dag in de week.
Loopt half nederland tegelijk met een Alpha om :slight_smile:
Worden jullie nog trendsetters!

Count me in as well :slight_smile: 3 maal ontvangen. Erg leuk horloge alleen de band…maar we mogen niet zeuren voor 20euro! Ziet er echt prima uit!

Gr Jeroen

Het pakjesvliegtuig (en daarna het busje) is ook in Sliedrecht aangekomen. Eén nieuw model.

Bedankt voor het organiseren!!

ik heb ze ook binnen … Henrik nog bedankt (tu)

De alpha werd vanmiddag keurig door de postbode afgeleverd.
Dank Hendrik!!!

Vandaag ontvangen !

Twee blinkende Alpha’s, keurig verpakt en allebei in perfect werkende staat :slight_smile:

Hartelijk bedankt Henrik voor alle moeite !!!

Met Vriendelijke Horlogegroeten,

Morse.