Alpha, heb je 'm ontvangen?

Hoi Henrik.
Hier zijn ze ook binnen.
Valt 100% mee.
Nogmaals dank voor je moeite.
Groeten JohnSr

Hi Henrik !
Bij mij kun je er ook twee afvinken !
In prima staat ontvangen , ze werken alle twee goed .
( Ik zat gisteravond wel voor aap , aan elke pols een Alpha , om ze te laten lopen en te vergelijken…)
Ze waren uitstekend verpakt .
Wel moest ik naar het postkantoor , ik moest tekenen , aangetekende zending…
Ik lees vele reacties : “” De postbode heeft het bij de buurman afgegeven , bij m’n Moeder…"
Zijn ze dan niet allemaal aangetekend verzonden…???
Hartelijke groeten , aan allen ,
Peter Peters

Heeft iemand nog zo’n ding “over”???

Wel leuk als gadget :wink:

Wel een “goeie” svp

Gr Peter

Bij de mededeling dat ik mijn twee Alpha s ontvangen heb hoort uiteraard ook de Hulde aan de Webmaster Henrik voor zijn granioze inzet !!!



Ook ik heb ze ontvangen.
Liggen even bij te komen in het Omegahotel.
Als de jongens thuis zijn worden ze aan de lange duurtest overgeleverd.
Henrik ook ik ben zeer in mijn schik met deze aanwinsten en van deze kant ook de grootste waardering voor de inspanning die je geleverd hebt om ons horlogeliefhebbers weer te voorzien van een aardig horloge met in ieder geval een verhaal erom.

Heb jij er 4 besteld ::o ::o ::o ::o ::o ::o ::o ::o

Genesis

genesis Schreef:

Heb jij er 4 besteld

Genesis

mij leek 1 reserve idd wel genoeg :wink:

Henrik,

Ik heb ze ook ontvangen (3 stuks). Donderdag werden ze bij mijn collega thuis afgeleverd, die zijn horloge niet aan de praat kreeg. Vandaag heb ik dat even voor hem gefixed. Wij zijn er heel tevreden mee. Nu nog afwachten wat mijn vader d’r van vind (zijn hobby is zo lang mogelijk te doen met het goedkoopste horloge, dit gaat z’n duurste worden :wink: )

Super geregeld, bedankt!

4 is geen reserve als je 3 zonen ook een echte sub geven wil.:slight_smile:
Gaan dit horloge met z’n vieren aan een serieuze langeduurtest onderwerpen onder alle omstandigheden.
Een zoon werkt als kok , de andere twee zijn werkzaam op de binnenvaart en ik zelf werk in de volcontinu.
Dus omstandigheden zijn redelijk verschillend.
De eerste 24 uur is gebleken dat ze in ieder geval redelijk nauwkeurig lopen en geen van alle rammelen.
We houden U op de hoogte.

Mijn Alpha is ook aangekomen. Alles zat goed verpakt en na wat heen en weer bewegen zat er
leven in. Ik zal de aankomende tijd eens op de nauwkeurigheid letten.

Henrik, nogmaals bedankt voor al je inspanningen(tu)

Groet, Mark

Ik heb hem ook ontvangen, hij lag een weekje te wachten op me bij de buurman!

Ik heb 'm ook, een tijdje al trouwens…

Hallo Henrik,

De Alpha is in prima staat ontvangen. Hartelijk dank voor alle moeite.

Groeten,

Robin

Ik heb de Alpha-Sub ontvangen, en wie weet hoe lang al.

De postbode had het bruine doosje, dat niet door de brievenbus past, op een bruine balk onder een overkapping tegen de achtergrond van bruine bakstenen weggezet. Op ongeveer 2.10 meter hoogte. Wel droog. Zo gaat dat hier op het platteland van Belgisch Limburg. Vanmiddag zag ik het toevallig staan. De inhoud viel niet tegen. Een ‘nieuw’ model in onberisprelijke staat.

Wat me wel meteen opviel was dat de secondewijzer zo hakkelde dat het wel een quartzhorloge leek. Na het uurwerk uitgebouwd te hebben en na demontage van het automaat gedeelte kon ik bij de wrijvingsveer op het seconderad en heb ik deze middels verbuiging een beetje strakker gezet. De secondewijzer loopt nu mooi gelijkmatig.

Na een Jumphour en een horloge wat de tijd aangeeft middels schijven is dit mijn derde Alpha.

Hoi Henrik,

Net terug van vakantie van Zuid Frankrijk… ligt er een briefje op de mat… ophalen bij de buren… Geweldig leuke klok voor het geld, ziet er goed uit en bedankt voor de moeite :)o. Groeten Ronaldo

Henrik wordt het niet eens tijd bij deze schandelijke thread die de laatste maanden de bovenste regionen van ons forum ontsiert de “vast” status te verwijderen ?

NEE!:smiley:

Genesis

Ook hier hebben de buren tijdens mijn vakantie de Alpha in ontvangst genomen en liefdevol verzorgd gedurende mijn verblijf in Italië. Eerste indruk is positief, het horloge maakt een solide indruk (inderdaad op de sluiting na… but nothing that a yaffle-strap can’t solve. :slight_smile: Ik heb hem even een slinger gegeven, en hij loopt. Over de precisie kan ik nog niets zeggen.

Heb nog wel even smakelijk gelachen om de tekst op het begeleidende kaartje dat de Alpha horlges “inspired on european heritage” zijn :smiley: Wie zij daar dat chinezen geen gevoel voor humor hebben? :smiley:

Ok Harry, misschien is de tijd gekomen de Alpha’s los te laten. Ik hoop dat iedereen z’n Alpha heeft ontvangen, zo niet hoor ik het graag.

Ik heb van twee personen een bericht dat er iets serieus mis is met hun Alpha, die personen zal ik drect benaderen.