Alpha Submariner-Style Inkoopaktie NIEUW

Voor dit geld super klokje idd, heb het geld overgemaakt en heb me ook direct even geregistreerd. Was tot voor kort alleen een lezer.

Groeten,

Luuk

Morgen hoop ik de tijd te hebben om:

A. Iban/bic gegevens te plaatsen voor de buitenlandse bestellers.
B. Bevestigingen van betaling door te mailen. Maar er zijn geloof ik al ruim 60 mensen die besteld hebben en het gaat om meer dan 100 horloges… ::o dus misschien duurt het ook wat langer.

wooow, meer dan 100 horloges, horloge minnend nederland heeft dus best trek in zo’n alpha subje ( incl mijzelf :smiley: )

Henrik,

Bedankt voor het antwoord en de moeite die je hiervoor doet.

Ik heb al zo’n alpha en ik ga er graag nog enkele via deze weg bijbestellen, maar de originele heeft vanaf nu een naam: M’n Henrik :wink:

Groetjes,

Morse.

100 das niet verkeerd …

Het geld is onderweg.

vrgr,

Vrijdag of zaterdag m’n mailtje gestuurd, net het geld overgemaakt.

Ben benieuwd…

Henrik Schreef:

B. Bevestigingen van betaling door te mailen. Maar
er zijn geloof ik al ruim 60 mensen die besteld
hebben en het gaat om meer dan 100 horloges…
dus misschien duurt het ook wat langer.

Meer dan 100?!?!?! Dan lijkt een extra kortinkje me wel op z’n plaats!! Die dan wat mij betreft ten goede komt aan Henrik, voor de moeite! :slight_smile:

Dat worden rijke Chinezen daar bij Alpha :smiley:

Hoe te bestellen vanuit het buitenland?
Niet meer, de bestelperiode is voorbij… :frowning:

Leuke aktie… geld is overgemaakt… wordt een mega order :wink:

Heb overboekingsopdracht uitgevoerd en mailtje verstuurd.
Nu geduldig wachten, als de verwachting waargemaakt wordt ga ik zelf nog minstens 2 andere modellen bestellen.
Een van deze 2 zal dan zo’n rechthoekig model zijn met de roulette wijzerplaat.
vriendelijke groet , Aad

Eindelijk na lang denken herinnerde ik me weer wat de ā€˜echte’ versie daarvan is.
(natuurlijk) de Franck Muller Vegas

Groeten,

Stefan

Je lacht je dood, op het andere forum zijn er reeds 43 reacties op deze actie te lezen.
Nog even en het zijn er net zoveel als wij hier alpha’s bestellen.
Ik laat de teneur van deze reacties maar in het midden.

Gr.JanJ.

Nou het is opde DZVL uhmmm … (understatement) ā€œNot Doneā€.

Genesis

Ik had een wat langere reactie maar ik denk dat het niet besteed is, ik weet niet of het aan Alpha ligt.
Kom eerst maar eens met goede argumenten over de vergelijking Alpha en Marcello C’s/Poljot Blue Angels/Nomos. En dan niet met kinderarbeid komen, dat is onzin, het is een sinds 1993 openlijk handelend bedrijf uit HongKong.

Henrik, toen ik die reactie las, is het mij behoorlijk in het verkeerde keelgat geschoten, normaal ga in dan de barricades op en de strijd aan! Had ik geen zin in (leeftijd?!) Maar ik ben er klaar mee, geeft het beperkte denkvermogen aan van een veranderende wereld en nieuwe wereldmacht tov van de oude wereld (wij dus).

Genesis

Nou, ik begrijp de reacties van enkele mensen op DZVL wel hoor. En iedereen heeft recht op zijn mening, zeker Gerard’s mening sla ik hoog aan. Maar men moet het niet overdrijven. En dat is dan weer mijn mening :smiley:

Ik heb verder het idee dat erg veel mensen plezier hebben van deze aktie (zowel mensen van Horlogeforum als DZVL) en ik zie niet veel mis in wat Alpha doet. Ja natuurlijk lijkt het allemaal wel erg op andermans ontwerpen, ik denk niet dat iemand dat ontkent. Maar als zoveel andere veel bekendere merken hetzelfde doen, waarom zou je dan juist op Alpha afgeven?

Misschien moeten we het maar bij een meningsverschil laten?

Grappige is dat ik juist door de thread op de DZVL werd getriggerd zo’n ding te kopen. Voor mij is het een trial voor een echte sub oid van Rolex. Ik hoop binnenkort een SD om mijn pols te mogen schroeven!!!

Kep hem ook gelijk besteld :slight_smile:

Soms is het ook zo dat iemand zich zo diep in zijn stelling heeft ingegraven dat hij eigenlijk niet meer terug kan. De argumenten worden allengs steeds absurder. Ik vind de reacties op DZVL ook schromelijk overdreven. Het gaat hier tenslotte niet om neppers en zelfs niet om plakkers. En zoals gezegd, het ontwerp kom je overal tegen. Vind iemand het beneden zijn niveau, gewoon niet doen. Vind je het wel leuk, meedoen. Maar niet al te veel, want ik denk dat ze in China misschien wel hun handen vol krijgen aan onze bestelling.