Alpina AlpinerX op Kickstarter

Vast wel, net als die eol indicatoren.
Maar persoonlijk vind ik het een prettig idee dat een horloge zelf voorzienend is kwa energie.

1 like

Ik vind het toch wel een interessant project. Heb nu de Tissot T-Touch Solar en als vakantieklok is 'ie wel handig. De AlpinerX vind ik er leuk uitzien, zeker met alle combinaties die je kan maken. Kortom, de twijfel slaat toe.

Voordelen T-Touch Solar:

  • Solar en dus nooit een batterij vervangen
  • Al enige tijd op de markt en de Solar’s zijn stukken betrouwbaarder dan de normale T-Touch

Voordelen AlpinerX

  • Naar eigen wens samen te stellen
  • De lage (kickstart)prijs
  • Temperatuursensor
  • Connected functionaliteiten

Ik moet er nog even goed over nadenken. Jammer dat de AlpinerX niet in 43mm wordt gelanceerd. Had de keuze iets makkelijker gemaakt :slight_smile:
Oja, in Baselworld heb ik er een in mijn handen gehad. De ‘click’ van de bezel voelde wel erg goedkoop aan…

1 like

Is inderdaad een leuk project van Alpina met veel mogelijke combinaties.

De UV sensor schijnt ook een nieuw feature te zijn.

Ik heb ze ook allebei, voel je niet bezwaard :wink: De Tissot heeft het touchscreen, solar en de titanium kast als voordeel, de AlpinerX o.a. de koppeling met app, dus geen calibratie meer nodig van de hoogtemeter of de tijd verstellen bij aankomst in een nieuwe tijdzone.

1 like

Wij, backers, kunnen een gratis band krijgen als via persoonlijke links de kickstarter-pagina bezocht word. Hier is de mijne:

Als je nou even via deze link de kickstarter-pagina bekijkt, dan doe ik het bij de jouwe :wink:

1 like

Had ik al geregeld.

Na hoeveel tijd kreeg jij dat laatste vinkje?

Leuk ding, zie ik nu pas, heeft iemand nog een buddy nodig voor het 2 pack?

Als je opnieuw gaat inloggen, dan zou je het laatste vinkje ook moeten hebben.

Overigens kun je zelf ook makkelijk dit regelen. Als je met je eigen link, zelf met 5 e-mail adressen het proces doorloopt.

Het werkt bij mij weer eens voor geen meter. Meer dan genoeg inloggers met verschillende IP’s en/of emailadressen, maar na in/uitloggen bij mij nog steeds geen 3e vinkje te bekennen.

Dat is vreemd. Helemaal omdat ik voor mijn account, het allemaal zelf geregeld heb.

Heeft iedereen, ook zijn email adres ingevuld? Het klikken op de link, is denk ik niet voldoende. Iemand moet nl. ook bij het 3e punt zijn email adres invullen.

Ik heb dus zelf op mijn link geklikt. Dan klikken bij punt 2 om naar de kickstarter pagina te gaan (gaat bij mij dan direct door naar de kickstarter app). Teruggaan naar de verwijspagina en dan bij punt 3, naam en email adres invullen.

Dan zelf even weer opnieuw inloggen en toen kreeg ik alle 3 vinkjes in beeld.

Willen jullie de mijne ook even doen? :smiley:

http://bit.ly/2JsdsZD

1 like

Zonder verder iets te doen doet ie het nu wel. Zat kennelijk op een of andere manier een vertraging in.

1 like

Je moet ook doorklikken om de kickstarter pagina te bezoeken via stap 2, (of je email invullen zoals eerder gezegd, minstens een van de twee acties) dat heb ik net bij de jouwe gedaan, was misschien net wat nog nodig was.

1 like

die vraag had ik ook al gesteld. Dus, samen maar doen?

Dat lukt niet omdat alle dubbele al bezet zijn…

zonde, dat was nog niet het geval toen ik de oproep deed.

Als jullie samen gaan voor de extra strap special zijn jullie de man alsnog 35 Zwitserse Frank goedkoper uit dan wanneer je die alleen zou doen. En extra straps wil je toch wel. Bovendien denk ik dat de bijkomende kosten van de douane iets gunstiger zijn voor één pakketje dan voor twee.

hmmm, wellicht. Maar vond de prijs van 900 zwitserse franken voor 2 klokkies toch net wat aantrekkelijker dan 1050 zwitserse franken voor 2 klokkies en 2 straps. Betaal je toch 75 zw frank per strap…