Alpina AlpinerX op Kickstarter

1900 % “funded”

ze gaan lekker.

Bizar eigenlijk dat velen tot aanschaf overgaan zonder het klokje gezien/gevoeld te hebben :slight_smile:

Korting hé

Want? Op 1 mm. dikte na zijn de maten precies gelijk aan mijn Tissot Expert Solar op rubberband, het prettigst zittende horloge dat ik heb. Verder is hij iets lichter. Kan over dat aspect dus niet echt zenuwachtig worden.

Was geen aanval hoor. Zoals ik al eerder vermeldde in dit topic vond ik het horloge, met name de draaibare bezel, nogal goedkoop aanvoelen. Bij meerdere showmodellen overigens. Wellicht dat dit in de productie versie wordt opgelost. Niets meer niets minder. Voor de rest lijkt me dit een prima klok :slight_smile:

p.s. De rubberen band van de Tissot maakt bij mij nogal veel lawaai als ‘ie nat is van bijvoorbeeld zwemmen. Ik hoop dat Alpina een ander materiaal gebruikt.

Ok, voelde mij ook niet aangevallen, maar interpreteerde je opmerking dus anders. Er zijn al toezeggingen gedaan over verbetering van de kwaliteit ten opzichte van de prototypes. Alpina heeft ook wel een bepaalde reputatie hoog te houden, dus verwacht dat het wel goed komt. Dat niet alles van tevoren bekend is, is ook wel een beetje de charme van zo’n project.

1 like

Eens. Zo’n project is ook wel van deze tijd. Het is tegenwoordig normaal om iets te kopen zonder het eerste te zien/voelen.

Er is nu 1 vrijgekomen! @BobT en @GMTplus1.

1 like

Ik laat deze even voor wat het is, bedankt voor signaleren. @BobT: go for it :facepunch:

1 like

helaas, zie het nu pas. Die is al lang weg. Bovendien wil ik wel een 2e backer…

Die is inderdaad nu al weg.

1 like

Heb je al een 2e backer gevonden @BobT? Er is weer 1 plek vrijgekomen.

nee, maar als er een 2e backer is die met me mee wil doen, dan hoor ik het graag!

1 like

Als je lid bent (wordt) van backersclub kan je de nog de earlybird prijs van 450fr krijgen.

Reward for BackerClub Members
BackerClub members can still get SUPER early bird pricing even though it is sold out! To pledge, claim the Outdoors Survival Kit reward and pledge the Fr 450 SUPER EARLY BIRD amount.

Toch ook maar gebacked, toch wel geinig ding.
Zouden er wat mensen deze link willen volgen voor de strap?

@Rusty_nl mij lukt het niet om via bakkersclub de door jou omschreven route te volgen en alsnog de Super Early Bird te kunnen claimen. Ben ik te laat?

@BobT al een tweede backer gevonden?

Ben je lid (geworden) van backersclub?
Zo ja kan je de survival kit kiezen en het bedrag verhogen naar 450.
Ik heb het gisteren gedaan en werkte nog.

nee, nog niet. Jij interesse?

Nu is de 900 zw frank-deal alweer weg, maar wie weet komen er nog kansen…

@Rusty_nl dank je wel voor de reactie. Als ik het bedrag verhoog naar 450 dan gebeurt er bij mij niks. Zag jij dan gelijk de optie Super Early Bird verschijnen?