Alpina AlpinerX op Kickstarter

Zelfde probleem hier, hoe hoort het te werken?

Nee je ziet niks verschijnen, dus het lijkt net alsof je 450 pledged voor de survival kit. Maar als de campagne afgelopen is kan je gewoon je horloge kiezen. Al meerdere malen op vergelijkbare manier gebruikt bij andere kickstarter campagnes.
Als je het niet vertrouwd kan je altijd even een berichtje sturen naar de alpina in kickstarter om bevestiging te vragen dat je het op de juiste manier hebt gedaan.
Maar je moet wel echt lid zijn van backersclub want dat wordt wel gecontroleerd.

1 like

Moet je op de site van backersclub nog iets zien? Is het nodig een bepaalde membership status te hebben?

Nee, soms moet je een bepaalde status hebben (die afhangt van het aantal campagnes dat je gesteund hebt)
Maar voor deze is lid zijn voldoende.

1 like

Top bedankt!

Ik vraag mij even af, waarom er dan nog zoveel survival kits beschikbaar zijn.

Goede vraag, ik neem aan omdat niet iedereen backersclub kent.

In update 10 heeft Alpina dit zelf aangegeven. Ik kende deze club alleen niet.

Wie wil mij aan een extra bandje helpen??

Done! Return the favor?

Done!

1 like

Ik twijfel nog steeds om mee te doen (zie dat de laatste 24 uur lopen). Ik zie steeds een bedrag in dollars EN CHF staan. Weet iemand of je ook daadwerkelijk in dollars wordt doorbelast? Of betaal je gewoon CHF omgerekend naar euro’s? Ik kan dit nergens vinden :frowning:

Ook wordt er gesproken over (import)belasting, heeft iemand enig idee hoeveel dit is?

Net besteld en zie dat er op mijn credit card gewoon euro’s zijn afgeschreven. Ik laat hem opsturen naar amerika en denk dat de import belasting wel mee zal vallen.

Ben benieuwd welke configuratie jullie besteld hebben, hier is de mijne:

2 likes

Dit is mijn uitvoering;

Met nog de zwarte rubberen band erbij.

4 likes

Plus zwart rubber

3 likes

zo zou ik hem ook kiezen!

1 like

Ik heb lang getwijfeld tussen de oranje accenten/oranje wijzers. Die vind ik nl. ook mooi.

Uiteindelijk toch de keuze gemaakt voor deze uitvoering.

Deze komt binnenkort mijn kant op. Iemand al enige idee wanneer ze gaan distribueren?

Las ergens dat ze begin mei zouden beginnen maar heb geen idee of dat klopt.

Volgens mij worden de eersten verzonden vanaf eind mei. De meest populaire keuzes qua modelopties worden het eerst geproduceerd. Aan de andere kant wordt alles in één keer verzonden, dus als je bijvoorbeeld een band bijbesteld hebt die pas later beschikbaar is blijft de rest wachten tot alles compleet is.