Alpina AlpinerX op Kickstarter

Ik deze. Hopelijk duurt het niet te lang meer…

1 like

1 like

Het duurde even, maar hij is binnen! Mijn mening; heel toffe gadget. Ja, het valt aardig op en is misschien net een paar millimeter te groot. Maar hij is licht, comfortabel en na een paar minuten snap je de software! Dikke aanrader als je een keer iets anders wilt.

7 likes

Leuk om even om te hebben! Cool ding.

4 likes

En nu om míjn pols; grappig ding en leuke app erbij.

2 likes

Ziet er een leuk horloge uit. Ben namelijk opzoek naar een digitaal/analoog horloge. Aan de gebruikers wat zijn jullie laatste bevindingen van dit horloge + - ?

Hoe zit het met het Lcd schermpje? Heb gelezen en gehoord dat Lcd schermpje standaard niet fel genoeg zou branden. Iemand ervaring?

Naar mijn idee is het schermpje eigenlijk altijd goed te zien (behalve in het donker, maar hier is het lichtje voor). Ik heb zelf tot nu toe geen minpunten kunnen ontdekken. Misschien de afmeting, maar dat is smaak.

Wat is groot? ik vind 45mm terug, is dit de diameter van de wijzerplaat of de volledige buiten diameter?

Dat laatste.

@anon48385240EV Niet dat ik je niet geloof, Maar heb je toevallig een foto van het horloge met een meetlatje erop (zowel de breedte als de hoogte). Heb een niet zo brede pols, en dit horloge kopen dat je nergens kan bezichtigen vind ik wat riskant vandaar dat ik via deze weg meer info wil verharen.

Mooi zo. Diameter is echt buitenzijde kast.

1 like