Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

Hmm. Ik ben al een paar keer bijna verongelukt met mijn sub om. :rofl:
Klote taxi’s midden in de nacht…

Ik houd niet speciaal rekening met een horloge als ik ga drinken.

2 likes

:unamused:

2.50 - 3.50. Tenzij je op het Leidse gaat zitten (doe ik niet), of een interessant triplekloosterdubbelmeergranenzonnebloempittenbiertje neemt.

Nee, maar denk niet dat een Aquis interessant genoeg is om met mij te moeten rollebollen :

Ken voor de rest ook niemand die zijn dure horloge af doet voor het stappen/zuipen (Amsterdam). Om eerlijk te zijn, doen ze waarschijnlijk allemaal juist de meest flashy en shiny glimmer om die ze hebben :thinking: #watkijkjenoupannekoekhadjewat?

3 likes

Het is levensgevaarlijk hier! :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

:sunglasses: maar in mijn geval wordt het de squale

6 likes

Dat ligt voor mij aan welke stad.
Randstad geen uitnodigend horloge om.
Alhoewel ik denk dat ze toch het meest naar Rolex etc kijken.
Sinn, Seiko,TAG … 🤷
Anyway ook een raar idee om op een terras in de randstad te willen zitten.
Dat is zoooooooo 2020 :joy:

3 likes

Volledig mee eens :grinning:

Ik snap dat het wel gezelliger is op een terrasje met vrienden. Maar sommige doen idd alsof dat terrasje een levensbehoefte is.

Ik draag buiten/terras/strand gewoon waar ik die dag zin in HEB overigens. Voor nu wordt dat de nieuwe Squale :upside_down_face:

2 likes

Een broek. Dat zal wel weer even wennen worden na meer dan een jaar uitsluitend in een badjas door te hebben gebracht.

6 likes

Maar ook niet meer dan dat natuurlijk!

Doe je wel voorzichtig?

1 like

Heerlijk dat Donald Ducken😜

1 like

Kijk. Da’s pas een “beater”!!

2 likes

Dan ben je echt een angsthaas als je in Twente zonder Lente druk maakt om je seamasterttttt ouwe paashaas dat je er rondloopt

Haha dan is het verkeerd over gekomen. Ik loop er juist mee rond zonder er enig acht op te slaan. Ik was alleen benieuwd hoe anderen hier tegen aan kijken.

Zit te dollen! Gewoon altijd en overal dragen

1 like

Daarom ook het 0.0 % bier. Scherp blijven! :beers:

2 likes

Weird flex enzo.

On topic:
Het horloge dat ik die ochtend pak, blijft de hele dag om de pols. Behalve wat geërfde gouden klassiekers met ditto banden die ik niet kan dragen omdat de band niet te verstellen is, heb ik geen echt dure horloges. Dat scheelt wellicht.

Én: wanneer ik in NL/BE ben en je mag weer zonder mondkapje de straat op, eindelijk weer´s lipstick of gloss. Maar dat zal ongetwijfeld nog wel een jaartje duren.

3 likes

Wat ik draag tegen de tijd dat de terrassen weer open gaan?
Waarschijnlijk m’n winterjas :smirk:

4 likes

Ja, denk je dat ze zó snel alweer open gaan?

4 likes

Ik ga denk ik voor zoiets

2 likes

Om bier te bestellen of als SOS-knop wanneer je ervan omvalt? :joy:

3 likes