Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

Eerst voor het één, dan voor het ander.

3 likes

2025 zal het wel weer kunnen toch?

2 likes

Woon in de Randstad. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat ik met die paar eenvoudige TAGjes die ik heb heel veel risico loop. :wink: Dus daar hoef ik niet heel lang over na te denken. Maar kan ook gewoon een Seiko duikertje zijn. Maar net waar ik die dag zin in heb.

Zie overigens ook wel dat een terrasje echt geen eerste levensbehoefte is. Maar heb er toch wel weer zin in. Proost! :beers:

2 likes

Gewoon niet handig om in de randstad op touristische plekken een (nieuwere) Rolex zichtbaar om de pols te hebben. Geldt overigens ook voor sommige (achterstands) stadsdelen. Denk wel dat het dan specifiek Rolex betreft. Andere merken kunnen mooi zijn maar het gaat erom dat het makkelijk te herkennen en door te verkopen is en Rolex is dat bij uitstek.

3 likes

Ik woon in Groningen. Op het terras draag ik waar ik zin in heb, tijdens stappen daarentegen gewoon mijn beater (Aquaracer).

Dronken (lam zijn) vind ik kut, dus dat overkomt me (vrijwel) nooit :sweat_smile:

1 like

Iets met vergaderen en HF’en tegelijk :sweat_smile:

2 likes

Wat een topic😂

2 likes

Scheveningen toch echt meer betaald voor bier hoor, pier 8 euro :rofl:

1 like

Jemig, doe er 2 euro bij en je hebt een mooi kratje grolsch

2 likes

Absoluut deze Breitbling

4 likes

Toch blijft het een kunst. Zoveel horloges die de stijl van diverse dure merken volgen. Heb er bijna bewondering voor dat “de boeven” kunnen spotten wat je om de pols hebt. Of zit er bij hen ook gewoon een flinke hit/miss ratio in??

1 like

Niet dat ik peperdure dingen heb liggen maar mocht het weer/de sfeer omslaan ben ik op alles voorbereid;

Dus ik draag deze;

En deze;
image

3 likes

Dan kun je via die microfoon links op de kast je bestelling doorgeven toch?? :stuck_out_tongue:

4 likes

:joy: :joy:

Zou een mooie feature zijn!

Naar een terrasje in de zon kan ik wel weer uitkijken… Niet zozeer om het terras zelf maar wel omdat ik dan waarschijnlijk weer in gezelschap van vrienden ben en dit ook zal betekenen dat er weer wat meer mogelijkheden in het land zullen zijn… :+1:

Qua horloge… Ach, ik denk niet dat een Grand Seiko echt in de gevarenzone zit dus ik maak mij daar niet zo druk om.

Dat bedoel ik. Op het Leidse betaal je je ook scheel voor een halve liter, maar dat moet je ook helemaal niet doen. Het terras om de hoek is leuker en kost de helft.

Ik kan iig niet wachten om lekker achteroverleunend wat tapas te bestellen met een wijntje.

Kan ik thuis ook, maar dit is toch anders.

5 likes

Ja, wat is het nou?

1 like

Ik wist niet dat jet al vrijdag was… :thinking:

1 like

Ik denk dat je met een GS prima onder de radar vliegt. Das meer een horloge voor de kenners :grinning:

2 likes

Wel bij stil gestaan wat ik droeg, maar nooit bewust wat anders omgedaan.

Nu zullen ze niet direct op mijn Oris duiken, maar vaak toch ook mijn e panerai omgehad en die is vrij herkenbaar als panerai natuurlijk.

Maar ook in de randstad denk ik toch echt dat veel afhangt van wanneer en waar. Overdag op terras is toch ook wel weer wat anders dan sluitingstijd kroeg. En dat verschilt ook per kroeg en stadsdeel.

En Rolexen vallen denk ik zo en zo meer op dan vrijwel elk ander merk. Maar verder. Ik denk dat veel mensen na een paar bier meer een risico vormen voor hun eigen horloge dan dat een ander dat vormt.

2 likes