Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

Beetje naief om straatjongens te onderschatten …

Hoppa, probleem opgelost.
Enne, for your eyes only :eyes:

11 likes

:joy::joy::joy::+1:t3:

2 likes

Hahahaha😂

1 like

Heb ooit op vakantie 12 euro voor Heineken betaald, en na dat biertje zei ik doe er nog maar 1, erge is ik hou niet van Heineken :rofl:

Lekker offtopic maar ja…

2 likes

Waarom willen mensen toch zo graag naar buiten. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Patat

Ja mij doet het niet veel, ik ga niet deur uit met idee zo ik ga eens naar een terras, bedoel terras als doel, ben ik ergens dan kan ik er op terecht komen omdat ik honger/dorst heb.

En ontopic dan draag ik het horloge van die dag, serieus als je keihard moet gaan nadenken of je veilig zit met een bepaald horloge dan kan je ze beter weg doen

1 like

Blijf jij maar lekker binnen!

1 like

Heb geen Omega of Rolex, al twee zorgen minder :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ah daar is spuit elf weer. Hoi :wave:

Geniaal! Maar je trekt wel aardig de aandacht zo. Men zal eerder denken dat er iets kostbaars onder verborgen zit…

1 like

Wellicht mijn oplossing als ik naar de “gevarenzone” ga​:rofl::rofl::rofl:afbeelding

8 likes

Een zonnebril en een bolhoed

Ah leuk, nog iemand uit Drenthe :wink:

1 like

Ga er maar van uit dat 90-95% van de mensen geen idee heeft wat je om je pols hebt, anders dan een horloge …

1 like

88a736a516c9703ee77fa9c6885afc47

4 likes

Sowieso
:wink:

2 likes

En het was nog lang onrustig in Frankrijk, doet me denken aan die keer in…

1 like

Ik denk dat je daarmee nog een de lage kant zit. Ik heb nog nooit een opmerking gehad over welk horloge dan ook. Helemaal prima ook, dat laat zien dat je een mooi horloge alleen voor jezelf moet kopen.

4 likes