Als de terrassen straks open gaan, wat draag je dan?

Precies.
Ik wilde niet te hoog gaan zitten :wink:

Hopelijk deze! :heart_eyes:

Uiteindelijk blij met de - naar mijn mening - zeer teleurstellende releases van Rolex (en Tudor) vandaag. Als Rolex vandaag nog met iets moois gekomen was, had dat mij misschien weer aan het twijfelen gebracht. Nu nog zekerder over de nieuwe Seamaster 300.

8 likes

Tja, ik hang veel rond in Utreg, Rotterdam en Amsterdam. Ik ken meerdere mensen (persoonlijk) die hun horloge zijn verloren door diefstal in een van deze steden met uitgaan. Ik zou dus niet snel met mijn nieuwe AP op een terras mijzelf volgieten denk ik. Met een etentje (binnen) zou ik dat minder problematisch vinden. Mijn keuze zou mijn Rado zijn. Die is ook wat beter bestemd tegen dronken uitschieters

6 likes

… en verrassend stijlvol

1 like

Deze gok ik, omdat de kans groot is dat ik kneiter lam naar huis ga. En de mogelijkheid bestaat dat ik van mijn fiets donder.

3 likes

:joy::joy::joy::+1:t3:

1 like

geen horloge en de tijd vergeten

Ja! Ze moeten het café open gooien. Daar is het lekker warm.

Hmmm, ik voel een nieuw topic aan komen🤔

2 likes

:slightly_smiling_face: :ok_hand:

3 likes

Poh heftig ding. Vind m stiekem nog wel gaaf ook haha

Sorry maar dat is echt zo. Een deel van mij als persoon voelt verdwenen nu ik niet op het terras kan zitten / in de kroeg. Misschien een ander leven dan de jouwe? Geen kinderen, veel vrienden zonder kinderen welke ook een actief kroegleven hebben, een rijk met bier gevuld studentenleven achter de rug, zowel te vinden voor de bar als achter de bar voor wat muzikaal vermaak… ik mis het vreselijk. Maaaaar ik wacht geduldig of tot het weer kan.

1 like

Ik drink ook graag een biertje buiten in de zon, maar dan het liefst in m’n eigen achtertuin, dan hoef ik tenminste niet meer naar huis na dat biertje. Gelukkig was m’n eigen achtertuin gewoon open het afgelopen jaar, dus ik heb niks gemist :sweat_smile: :beer:

1 like

Als gepensioneerd Horecaffer MOET ik op leuke terassen kunnen zitten. Niet alleen voor de wijntjes maar ook om lekker te eten en idd, ook ik mis dit enorm.:crossed_fingers:

En wat draag ik dan! Who caress? :wink:

2 likes

Ja goed verhaal, maar het is geen levensbehoeften, vind de reacties overtrokken als het over de “lockdown” gaat, iets een poosje inleveren om andere te helpen is toch ook mooi in feite, niet alleen saamhorigheid voelen als Nederland mee doet aan het WK, nu kan je het pas echt voelen, dat het soms saai is geloof ik zo, maar je hebt eten neem ik aan water uit de kraan enz, het is geen oorlogs situatie,en mensen doen wel alsof dat zo is.

2 likes

Ik heb niet gelezen hoe anderen erin staan maar ik zie het als een deel van mijn leven en als een levensbehoefte. MAAR wel 1 waar ik netjes mee wacht tot het weer veilig kan voor iedereen. Er zijn ergere dingen in het leven op dit moment dan eventjes geen kroeg. Ik ben me erg bewust dat ik het goed heb met veel ellend om ons heen.

4 likes

Ik weet niet of mijn horloges als duur gelden eerlijk gezegd. Ik heb een Longines Conquest Heritage, sinds vandaag een gouden Eterna en een Hamilton automatische chronograaf. Ik zou niet echt angst hebben om ze om te doen naar een terrasje. Maar ik heb dan ook niet de merken waar dieven het meest op uit zijn.

Ik heb mijn horloge sinds kort verzekerd en mij voorgenomen om gewoon lekker te genieten van de hobby en me niet te laten kisten door een stelletje primaten die het je niet gunnen.
Mocht de situatie ooit eens daar zijn dan ben ik slim genoeg om hem gewoon af te geven, dat is het niet waard.

In de zon komt mijn horloge namelijk het best tot leven. Daarom gaat op de terrassen deze gewoon om.

6 likes

Potentieel goed nieuws voor de mensen die het terras op willen.

2 likes

Denk niet dat die gasten het principe ‘eerst lief vragen’ volgen. Je krijgt meteen een paar beuken op je neus en schoenen in je nek, dan pakken ze het zelf wel. Tuurlijk, je krijgt het geld terug van de verzekering, maar je zit zelf wel mooi met een gebroken gezicht.

Zelf ga ik mijn Rolex ook zeker niet dragen als ik weer naar de kroeg ga straks in Amsterdam. Ben eigenlijk ook meer bang dat ik zelf schade veroorzaak met een paar (lees veel) slokken op.

1 like

Geen zon nodig;)

5 likes